Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2009-01-02 21:26:19 följande:
    Hihi..ja jag måste nog börja knyppla eller samla på frimärken eller nått Jag hoppas inte för mkt på min order hos Hippo- just nu skulle jag vara nöjd bara jag fick ett livstecken..Jag lärde mig förra året att vid kalendershopping  och tokrea så ska kortet vila, jag låg ute med en massa "låsta" pengar som jag kunde shoppat annat för ju

smart!!!  jag ska inte betala mer med mitt kort på nån rea.....

måste

• melizza

måste nog med skaffa mig en annan hobby än shopping tror jag Skrattande fast det blir svårt att hitta nåt som är minst lika skoj Skrattande men plånboken kanske blir lite fetare då ha ha ha

• melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-02 21:30:02 följande:
    80 räcker nog inte... hon e ju 4 månader nu. Så 86 får jag nog ha iaf.SKIT SVÅRT att veta hur mycke hon växer ju...
    hur gammal är hon nästa år ...ca 1 1/2 är eller? ja då är ju 80 lite väl litet kanske...dem är ju lite stora i strl men det kanske är lite tajt att ta den...synd
  • melizza

när min tjej var 1 så hade hon 86 på sin POP overall och förra året då hon var 2 år hade hon 92 på sin reima overall och i år har hon 104 på sin molo overall men jag vet inte om dem är större i strl så kanske det går bra med en 80 iaf....skitvårt  tycker jag med....jag köpte 110 i hummeloverallen till Stella som hon ska ha nästa år....och är den för liten då så kan man ju alltid sälja den på T.....

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-02 21:34:41 följande:
    Hon efödd 26/8, så ja... 1 1/2 blir hon ju typ mitt i vintern Å än så länge går hennes kurva spikrakt uppåt så de e svårt att räkna ut hur lång hon kommer va.. får se när vi ska till bvc nästa gång om de planat ut lite.. men som du säjer 80 blir för litet....
  • melizza

kanske med ska skaffa mig lite turkos katvig velour....här finns ingen än....var kan jag hitta klänningen på bra rea???

• melizza
    lillronya skrev 2009-01-04 12:46:12 följande:
    Hos annacill Om du ringer imorgon
    vad får man för pris då??
    vilken storlek ska jag ta? 98 eller 104...vill inte ha för stor...den får ju användas nu och inte till sommaren...
  • melizza

dem kostar 214,50 på barnlyan i strl 104 fanns det då....ska jag kanske vänta o se om det finns billigare och i 98 på annacill???? *beslutsångest*

• melizza
    Buttelina skrev 2009-01-04 12:50:31 följande:
    hur lång är hon.isabel är nästan 1meter och har 98
    hon är med nästan 1 m lång......var 98 på 2 1/2 års kontrollen
  • melizza
    Stormis skrev 2009-01-05 09:39:52 följande:
    God morgon!Smiter bara in för att säga att Hippo nu har ringt mig (order 1506). Ni kanske redan har diskuterat det, hann inte läsa tillbaka just nu. Men bara så att ni vet att det nu går framåt! Hon var supergullig på tel och hör och häpna att flowerbyxorna i stl 80 fanns kvar!!! Plus svart midiappletröja och NS-jeans är nu på väg. Tjo hoo!!
    men jag har ju 1501 och jag har inte hört nåt Ledsen
  • melizza

himla hippo att dem inte går i tur ordning......*surar*

• melizza
    snigelina skrev 2009-01-05 10:30:31 följande:
    Åh, den är fin, älskar den modellen på tunikorna!
    jag har aldrig haft den modellen men jag har tröjan i dem färgerna och älskar dem färgerna men nu är den snart för liten i 98...köpte den tidigt i höstas när den kom ut så nu måste jag ju förnya med denna tunika....vill inte ha samma tröja fast större...känns dumt tycker jag
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-01-05 10:32:42 följande:
    Är där rea?
    ja molo iaf förutom fleecarna verkar det som
  • melizza
    snigelina skrev 2009-01-05 10:34:55 följande:
    Det är 3/4-ärmar på den. Min 6-årings favoritmodell, helt klart Hon har fyra olika såna
    vilka färger har ni??
  • melizza
    tinkerbell74 skrev 2009-01-05 10:57:13 följande:
    Samma som melizza. Orange/röda tunikan till båda tjejerna.
    härmis Skrattande
  • melizza
    snigelina skrev 2009-01-05 10:50:35 följande:
    Nora har den grå vädertunikan, en rosa/vit-rutig, den röd/orange-randiga och en lila med prickar i olika färger. Stella har den rosa med grå prickar (som hon dock inte använt nån gång.. morr..)
    vart har du köpt den rosa med grå prickar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11