Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-12-01 20:21:57 följande:
    nu kunde jag citera igen...! Ja, 379 är lite saftigt tycker jag... brukar de inte kosta 349?
    Jo, ett par tio till per säsong tydligen, men äh, lär ju ändå köpa. 50 kr till på fleecen (549).
  • Ullis 10

Ja, på de danska sidorna är det 299 som vanligt, vem vet?

• Ullis 10

EST tar lite tid nu, jag beger mig till matador o handlar bilar med rutig ärm, nice!

• Ullis 10
    Tjollabolla skrev 2008-12-02 16:14:21 följande:
    ÅÅÅ jag vill med ha!!
    Alltså jag har eg totalt köpstop, men det blir faktiskt tre tröjor o den gröna fleecen.. Får väl lämna tillbaka barnens julklappar (leksaker) o slå in dessa istället ha, ha! Blir säkert poppis! Förstår ju att sambon ej blir lycklig över 3 tröjor a 379 spänn... Lite konstigt när det gäller mig - skulle mycket till för att jag skulle betala det annars men när det är MOLO, visst, fine!
  • Ullis 10

Fast jag tycker ofta att det är rätt ok att gå upp en storlek, bra muddar o så är det lite elastiska! Hmm... Jag måste ju motivera - gjorde det just själv!

JA, 379 är dyrt, men jag gav 349 för cross, isbjörnar o space.. Fleecen känns ju nästan billig i jmf (549 på matador).

• Ullis 10
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 11:05:11 följande:
    Jag är helt såld på dessa kossorMolo biltröja var lika fin den eller ja nästan iaf Men mamma mia vad stor den verkar va- får prova i eftermiddag...
    Hepp började just läsa - är den stor? O jag som gick upp en strl? Menar du den m rutiga ärmar i junior strl??
  • Ullis 10
    Smultronhjärta skrev 2008-12-03 11:15:32 följande:
    Nope- den i baby. La in en bild i BT med dagens post
    Pust då kanske min är ok! Tasströja o bruna Katvigränder anlände just i lådan, väntar mer.. O jag som inte skulle kalendershoppa!
  • Ullis 10
    agster skrev 2008-12-03 11:18:36 följande:
    vad har du för stl i din?
    Stoor - junior!
    Mail från Tommy o Annika en del Katvig var slut... Nä, nu ska jag ta mig ut!! Hoppas en dinotröja utan kamo o utan senapsgul halslinning (ingen höjdare på mina ljusa grabbar) dyker upp!
  • Ullis 10

Hmmm. Väntar på ett paket sen snart en månad från Tradera.... Hade just tasströjan första gången - de vi var hos bara tittade på den, he, he!
    Ja, ja - vet ni ngn mer än Matador o Est o Vera som fått in fina Molos?!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11