Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-24 16:52:04 följande:
    Oh vad bra!! Äntligen kan jag börja använda dom fina byxorna då
    Hehe vilket sammanträffande för jag kallar henne för Mosen!! men då säger Neo "inte Mosen, Moa heter hon" Skrattande
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Stormis skrev 2008-11-24 19:04:59 följande:
    Godkväll alles! Loppan, era stackare! Sympatigråter med er. Det löser sig säkert, så trist att höra, men saker brukar fixa till sig. Eller hur?Flera EST-leveranser idag ser jag. Lägger upp min bild strax.Drog hem den här igår:www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=7783...Helt plötsligt har jag INGEN mössa som passar Tips någon. Gärna nåt som symboliserar flicka (trist, jag vet, men frågorna är tristare...). Helst väpnarluva i liten stl.
    Tack för svaret
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-25 11:11:27 följande:
    Å tjejer!Nån som har barn som reagerar på mjölk här?Vet inte vad jag ska göra riktigt här.. Ida har haft jättestora ljusa diareer i nu snart en vecka och det började samtidigt som hon började dricka mjölk (inte tyckt om det tidigare)Hon drack bara mjölk tre dagar förra veckan, sen slutade vi med det men de e samma i magen ändå, vill inte äta ordentligt, svullen om lilla magen, hängig o grinig, orkeslös
    Såg att du hade köpt strumpor från ej sikke lej, hur är dom i strl?
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08

Dagens lucka hos est!!

Hej latmask! Idag, 26 november, innefattas
    dessa plagg av erbjudandet:

IdaT långärmad klänning
    IdaT långärmad klänning
    IdaT strumpor
    Katvig strumpor
    Katvig strumpbyxa utan fot
    Katvig strumpbyxa med fot
    Katvig velourklänning, blå
    Småfolk manchesterkjol med blommor
    Allt i kategorin 'sista paren ut'

(observera att tag 3 betala för 2 ej gäller på 'sista paren ut')

Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-11-26 13:31:32 följande:
    Buttelina skrev 2008-11-26 13:24:06 följande: skit också....då tog jag kasnke för stora tröjor till pojkarna  Tog 98-104 till Melker & 110-116 till Love......eller vad tror du? RååSa BuBBlan skrev 2008-11-26 13:29:24 följande: Vilken stl tog du till Ida ???
    Jag tog 98/104 i dom ya tröjorna till Neo som är 92 lång och väger 14, satt jättefint på honom, lite lång i ärmarna och på längden men inget som stör
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-11-26 16:01:07 följande:
    Nääääääääää jag går och drar något gammalt över mig Din Neo & Melker är ungefär lika stora ju.Ja ja jag har gjort fel ..... skit också !!!! Eller ska jag maila igen att ändra storlekarna IGEN
    Det hade nog jag gjort, den funkar ju lite längre då även om den andra säkert passar också kan se om han vill ställa upp på bild
    Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-11-26 16:05:41 följande:
    Nu ha rjag ändrat igen *velig & förvirrad*Ja, gääärna en bild !!!
    Det gjorde du rätt i Neo vägrade att vara med på bild men här är iaf en jämförelse på 2 i 98/104 och båda är tvättade, den nya krypmte aningens för det var större skillnad när den va otvättad (vänster arm är mer rätt än den högra, blev visst lite konstigt där såg jag)

Neo -06 & Moa -08
  • Mosen08
    Zvartaliljan skrev 2008-11-29 21:58:22 följande:
    Godkväll pölsekärringar Shoppas här något??Underbara barn och kläder i BT! Här har vi flyttat in i huset idag och hunnit få det ganska beboeligt redan.Och vet ni vad...för bara knappt en timma sen tände Felipe en massa ljus och gick ner på knä och nu sitter jag här med en ring på fingret  kan inte sluta lipa nu bara...är så lycklig så jag tror jag spricker snart
    Grattis!! Det låter ju helt underbart
    Neo -06 & Moa -08
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11