• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

isold2003 skrev 2008-10-31 15:03:37 följande:
    Hej Emmsan! En helt OT fråga men kör du fortfarande UJ? Kommer ihåg allt fniss i UJ tråden
    helloooo :) nja o eller jooo den ligger i garderoben just nu o väntar på att lillebror ska åka framåt släpper den aaaaaldrig kör buggan o emmaljungan just nu sjäälv då hur gick det med "butiken" försvann den????
  • Emmsan
    isold2003 skrev 2008-10-31 15:12:27 följande:
    Ja nu borde jag kunna skriva om det här för jag har lagt ner verksamheten. Det var kul och gick bra men efterhand hann jag inte med riktigt så jag trappade ner och slutade. Men jag kör ju fortfarande UJ såklart. Vad har du för bugga nu? Som du kör omkring din Molopojke i (för att inte vara heeelt OT )
    åhh va synd det va så nice o bara kika på alla fina vagnar du hade ok jag ska inte heller va OT då min "molo kille" åker bugaboo cam 08
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-10-31 15:24:51 följande:
    Åh vilken fin! Vi har samma färger utom sufletten då
    åhh jag har sand bas o offwhite suffla oxå vad har du ?? sorry OT ;)
  • Emmsan
    ängeln83 skrev 2008-10-31 15:29:52 följande:
    Ååå jag vill också ha brun bugga, gillar inte alls färgerna vi har nu, iof ligger vagnen mest i bilen o skräpar, men ändå
    i bilen??? vi köpte väl samtidigt du o jag om inte jag minns fel? men kan säga att sen jag tog hem city crossen står buggan mest.. används dock i stan mm
  • Emmsan

goooodkväll :) här har det renoverats badrum heeela helgen kan säga att det blev liiiite blötare än vad vi väntat oss när ena röret sprack men kul var det !! händer det ngt kul härinne dåå??

• Emmsan

mooooloo snart jhööööö jaha vilka åker när var hur ;) ????

• Emmsan

Buuutte !!!!! vilka dagar ska du på salgen???Flört

• Emmsan
    nikki2006 skrev 2008-11-03 14:06:53 följande:
    Vilken lyx Då är du ju verkligen gjord för att föda. Du måste skaffa minst 5 barn då tycker jag . Tröttnar du sen på någon kan du ge dem till mig
    ehh vill du ha nån av mina kanske??? de över 10 delar jag gäääärna med mej av ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-03 14:08:50 följande:
    hehe kanske det tror inte gubben går med på 5 till dock
    bara på onsdag??? hmm tänkte deala med dej ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2008-11-03 14:09:36 följande:
    hehe vaddå då?
    jooo jag MÅSTE ha lamm body o utterbody ;) o eftersom de fyller på med nytt kanske det kommer  nåt du vill ha senare dvs på lördag när jag ska dit ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11