Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Rååsa Smurfen skrev 2008-10-29 20:32:32 följande:
    ok ska tänka lite  vill ju har en massa pengar med mig att shoppa för , vilken dag skulle ni åka ?
    Vi åker på lördagen.
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-10-29 20:56:55 följande:
    hmmm blir det något vin tror du????????????????
    Ja pimpla på ni Jag kör ju o ni vet ju hur farlig jag är på vägen när jag är NYKTER så då kan ni ju bara föreställa er hur jag skulle köra efter vindrickande

Och denna blev nu miiiin www.tradera.com/auction/auction.aspx

*jippie*
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-29 21:20:54 följande:
    God kväll!! Malou --- Går din bil oxå på lördag?? Wiiieee jag vill träffa ALLA jue
    Ja bilen går lördag morgon
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-29 21:26:36 följande:
    Jiiippiiieeee Bubblan --- Jupp jag ska med, ska bli så superduperkul att träffa dig ju
    Vi kan väl ses någonstans efter salgen o äta tillsammans?? Vi kör härifrån vid 8-tiden så vi är där ca.11. Vet inte hur länge vi håller oss där inne men är det ganska lugnt så räcker nog ca.3 timmar med tanke på att Maia är med.
  • Zvartaliljan
    THEA och Grodan skrev 2008-10-29 21:30:48 följande:
    Vi kan väl äta i Malmö
    Jo jag tänkte faktiskt det, typ donkan?? Vi åt vid ett Mcdonalds strax efter bron sist...vet inte vad området hette
    Kommer du då med busungarna så Maia kan få leka av sig lite där?
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-10-30 13:34:31 följande:
    behöver hjälp!! mösstips till killarna röda idaT jackor samt till hermans bruns???????
    Till de röda är ju Molos lila stjärnmössor klockren! Till den bruna vore väl Katvigs brun/bruna fin??

Hallå förresten Idag har jag shoppat maaassor jag som skulle hålla mig till molosalgen Hemlis
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-10-30 13:38:13 följande:
    klarar han sej med katvigs i vvinter tror du då??
    nje det kan ju bli för kallt...men då kan han väl dra upp luvan?
    Emmsan skrev 2008-10-30 13:39:39 följande:
    ehh vilka??? o var???
    Eleraff har både rånarluvor och vanliga IdaT-mössor.
  • Zvartaliljan
    Ville Mor skrev 2008-10-30 13:41:49 följande:
    Verkar vara fart i den här tråden så jag är lite fräck att kasta in min fråga här. Någon som vet vart på nätet jag kan köpa likadana tröjor till far och son i farsdag present? Tycker jag letat överallt men är tydligen inte så insatt i varken ämnet eller hemsidorna. 
    www.meandi.se Min sambo och dotter har gitarrerna Du kan få kontakt med en säljare via hemsidan eller inboxa Jojoa75 här på familjeliv (min underbara säljare som jag kan rekommendera)
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-10-30 13:44:20 följande:
    ahh varför sa du inte att du skulle beställs från trend2kids?? hade vi ju kunnat sambeställa. fina inköp
    Sorry, det gick så fort vad ville du ha?? De har skrivit att det skickas idag men jag kan ju alltid mejla o fråga om jag hinner fylla på?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11