Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

svischan skrev 2008-11-02 23:10:05 följande:
    Hej och godkväll! Jag har världens grej här hemma. Maken vill iväg och roa sig nästa vecka, och för att få det så måste han släppa iväg mig på molosalg. Utpressning för fullt alltså. Hans nöjeskalas går säkert på 5000, så då borde juh mitt få göra det också (!) Massa molosar blir det hehehe.  
    ÅÅÅHHHHHHH LYYYLLOS!!!!!!! Vad vill han roa sig med som kostar så mycket??!!
    Han ska väl inte på lagersalg *s*
  • trunken81

Ja nu hoppar jag också i bingen!

Sov gott!

• trunken81

Ha det så roligt alla ni som ska på MOLO imorgon ...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte alls avundsjuk *bara grymt* :( ska bli kul o se allt fint i BT sen!

Have fun folks!

• trunken81
    lillronya skrev 2008-11-04 19:49:42 följande:
    Å jisses hur ska man kunna somna ikväll? Måste också snart packa ryggsäcken.
    Ni lägger mycket foton i BT sen va!  
    Ha det så roligt
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    loveliva skrev 2008-11-04 21:20:28 följande:
    God kväll är det lagersalgsfeber här ??? Såååå fina barn i bt GRATTIS till lilla Ava som sitter så fint !!! Här har det också hänt en del på utvecklingsfronten, Hilda står helt själv nu !!!!!!!! Häftigt är det !!! Lilla snutte Hilda står alldeles själv.
    Åhhh duktiga tjejen :)! Aleya kan också stå själv, fast inga jättelånga stunder, bara upp till nån minut! Går Hilda också? 
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    loveliva skrev 2008-11-04 21:29:54 följande:
    Nej Hilda går inte. Bara utmed möblerna & väggarna. Och står som Aleya några minuter, tills hon kommer på att hon står själv då sätter hon sig ner
    Åhh samma som skryttan då, hon går med längs möblerna här . Det är så kul o se !
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

b     m        -                  ,0  2v111111111111111111111111111111111111111111111vcc , 4 

Det var Aleya som sa hej i tråden

Jag letar efter snygga overaller, helst lite tjockare fleece, alltså inte molos.
    Förslag?

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Skrikandes   Hej

Jag är sååååååååååååååååååååååååååå irriterad

Gråter Fick hem en kik kid jag köpt på tradera idag...

Läs informationen:

http://www.tradera.com/Kik_Kid_frotte_dress_suit_strl_80_Utrop_1_kr_-auktion-76234902

Det är typ 3 synliga fläckar på den och den är grymt välanvänd, och en del noppror eller "trådar" som syns för att den är tvättad så mkt. Färgen har hållt sig ganska fin ändå för jag jämförde precis med Aleyas NYA otvättade klänning i exakt samma färg, men visst har den bleknat också. Inte mycket men lite.

Är det schysst att ge en sån beskrivning då? Jag skriver fasen ALDRIG att nåt är såååå bra skick o utan fläckar om det faktiskt är det........ARG!!!!!!!
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    loveliva skrev 2008-11-05 16:42:24 följande:
    Näää fyyyy vad trist Jag hade också den i min minneslista, tänkte buda men avstod, kanske tur det...
    ¨
    Ja, det låter ju som den är i nyskick när man läser, vilkte den absolut inte är. OK begagnat skick hade jag köpt.
    Aleya 2 mars 2008
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11