Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Fantastiska Skatt skrev 2008-11-27 15:14:28 följande:
    Oj då, ja det va mig en trasig rygg Tack för tjusig post idag *glada jag*Superfin outfit Maia har på pressbilden. vad e det för fint?
    Är nog nåt från busloppan skulle jag tro
  • J esssica

Ser att ni pratar Tradera. Jag skulle oxå behöva lägga ut en massa. Men jag bara orkaaaaar inte.

• J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-27 15:23:29 följande:
    Alltså vad gör man med pappan som inte förstår!!!Bubblan hade sin nya fiiiiina pricksuit i rött igår, först ger han henne chokladkaka utan haklapp=niiiiice fläckar överallt, sen ger han henne en burk med tuschpennor=svarta tuschstreck på flera ställen på den    kan man inte va liiiite försiktig???  *mamman lessen*
    Det är typiskt karlar!
  • J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-27 15:28:54 följande:
    Ja å dan innan fick hon härja med en bläckpenna, så gul/rosa suiten e alldeles full av bläckstreck Ska ge Bubblan en pensel o färg o sen ska jag öppna hans garderob
  • J esssica

Gomorron tjejor!! Hoppas postis dyker upp nsart med en liten utterhuva och uttertröja

• J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-28 08:26:42 följande:
    God morgon tjejer!Tittar in en snabbis innan frukost. Blev det ngn nya molo-shopping i går?
    Ang Nya molo kan man alltså shoppa redan?????????????
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-28 08:27:55 följande:
    post 19 är ju himla sent Jag tycker vår är sen som kommer kl 12-13...Hoppas på lammbodys, regnbåge och spitfire idag.
    Ah inte så lite avis. Spitfire är ju underbar!!!! och lamm och regnbåge med känns som att man måste skaffa ts snart!
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-28 08:29:08 följande:
    Åååh jag vil lshoppa nu ju! Men frakten är väl dyyr Fundersam
  • J esssica

Buuuuuubblan *ropar* du har inte tänkt shoppa lite nytt molo??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11