• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2008-10-28 21:55:44 följande:
    agster - Inboxa please.
    plingeling!
  • Nova76
    Rååsa Smurfen skrev 2008-10-28 22:15:45 följande:
    men få man inte tipsa om reor här längre ? 
    jo det får man väl men jag har nån gång tidigare blivit lite beskylld för att göra reklam så jag vågar inte längre...
  • Nova76
    agster skrev 2008-10-28 22:17:14 följande:
    jo det får man väl men jag har nån gång tidigare blivit lite beskylld för att göra reklam så jag vågar inte längre...
    Näe men fy det lät knäppt... Det är i alla fall INTE min butik och ingen jag känner!! Vill bara förtydliga lite
  • Nova76

Nä, då var det nog natt för mig!! Zzzzzzzz... Shoppa lugnt nu

• Nova76

God morgon!

Kikar in lite snabbt innan dagislämning av H.
    Fina bilder i BT.

Ängeln - har du tvättat din blå lurv? Hur blev de röda kantbanden i så fall?

• Nova76
    ängeln83 skrev 2008-10-29 08:14:07 följande:
    Godmorgon.Jag har inte tvättat den än, hade gärna prov tvättad den men vi har ingen torktumlare.
    okidoki. Var lite nyfiken bara Funderar på att kanske handtvätta min nya (fick en ny eftersom den andra blev ful i kantbanden) så kanske den röda färgen förblir röd och inte färgar av sig av det blåa

Dags att fixa inför dagis!
  • Nova76
    Tjejtriss skrev 2008-10-29 08:38:53 följande:
    Fast handtvätta, då blir det ju kanske fel temperatur. Jag reklamerade min och saknar den, men den var ju ful så vad gör man? Den lila hon har höll färgen, men jag ska tvätta den igen nu i veckan. Tror allt att jag måste reklamera den också för det har lossnat väldigt mycket lurv på insidan.
    Ja, det har du ju rätt i... tänkte jag inte på. Får se hur jag gör...!

Ängeln - får jag också kika in hos dig?
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-10-29 09:11:39 följande:
    hej tjejer guuuud vad trött jag är . fick åka in till akuten igår med lillebror och var inte hemma förrän halv 3 inatt. han hade det jätte jobbigt med andningen igen
    Fy stackars liten. Hur är det med honom nu??
  • Nova76

Tjoho!
    Men det är ju typ NUuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11