Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Harley skrev 2008-10-29 10:22:42 följande:
    För mig är det kanon. Ska vi nanna i Malmö då eller? För i så fall så pressar vi och åker dit på fredagskvällen tycker jag.
    Ja det kan vi väl göra, för mig passar det kanon. Bra om vi bokar så snart som möjligt isåfall.

Vad säger ni ängeln och bubblan?
  • J esssica
    Harley skrev 2008-10-29 10:28:14 följande:
    Jag ska ge mig ut till ÖF i eftermiddag och kanske, kanske träffar jag Fantastiska Skatt där. Måste kolla med henne innan vi bokar hotell tycker jag.
    Ja just det annars kan du väl gb:a henne? Jag kom visst inte i npå hennes sida försökte precis.
  • J esssica

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 10:31:08 följande:

Å jag vet inte.. De e bara det att jag inte är så himlans världsvan o vill gärna ha sällis på nåt sätt, annars virrar jag bort mig och hamnar typ i Finland Ser du nåt annat som ser enklare ut?  Förslag emottages tacksamt
    Om jag tittar på hitta.se så har du 23 mil till karlskoga (där jag bor) och 32 till jönköping
  • J esssica

Bubblan: Om du åker ner till mig på fredag dag då och sen fortsätter vi mot malmö, fast då åker vi ju iofs förbi jönköping ändå sen. Är ju vilket som egentligen

• J esssica

Underbara bilder i bildis tjejer!!

• J esssica

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 10:42:52 följande:

Ska kolla tider på resa till dig kan du möta mig på lämpligt ställe då?
    Abselut Tror attd et smidigaste är att du kolla på tågtider till degerfors. Så kan jag möta dig där på tågstation också möter vi harley där, vi åker ändå förbi degerfors efter karlskoga och då tror jag du kan åka bara tåg och slipper buss.
  • J esssica

Bubblan går ett tåg 14,25 från dig som är i dfs 16,45. Annars går x2000 oxå men då kostar det en hundring till

• J esssica

Bubblan: Tror det blir kanon Jag skriver till harley om det funkar att komma till dfs runt 5.

• J esssica

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 10:57:50 följande:

hemresan måste jag ordna åxå kom jag på Åker vi med Harley tillbaka till Degerfors åxå?  Måste boka tåg hem! Å när sjutton kan vi va tbax i degerfors då? hm..  svårbokat
    Hmmm jadu lite svårare Men detmåste väl bli senarepå kvällen på lördag eller vad tror du?
  • J esssica

J esssica skrev 2008-10-29 10:59:43 följande:

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 10:57:50 följande:
    Hmmm jadu lite svårare Men detmåste väl bli senarepå kvällen på lördag eller vad tror du?
    Ska du beställa biljetterna idag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11