Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2008-12-26 23:23:55 följande:
    Hejsan, hoppas ni har det bra i värmen! Ok så vantarna är inte små i storlek då.
    Nej men Maia har ganska små händer förstås. S motsvarar väl 1-2 som det står.

Hon är ute vid poolen just nu lilla fisken. Vi ska snart iväg o bowla o äta lite.
  • Zvartaliljan

Godkväll!
    Här shoppas det för fullt som vanligt ser jag

Någon som vet nån butik som har Katvigs blå/grönrandiga tröja i 98 eller 104 kvar på rea?

• Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-12-28 21:19:06 följande:
    Ah, då var det absolut ett bra val
    Absolut Jag har bara inte kommit på alla funktioner än, kör på auto hela tiden istället
  • Zvartaliljan
    snigelina skrev 2008-12-28 21:23:06 följande:
    ängeln83 skrev 2008-12-28 21:14:50 följande: Fast det kanske int är samma ändå, vad heter den? Tror inte att jag har samma som liljan o loppan Diskmaskin ÄR roligt när man aldrig haft nån och är fem personer i hushållet
    Canon EOS 450D??
  • Zvartaliljan

Åh jag vill shoppa något!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De har så otroligt hemska kläder här! Bara rosa, vitt och blått och bara såna där söta klänningar med spets till flickorna typ. Helt opraktiska och obekväma. Har hittills bara handlat ett par sandaler till Maia.
    Alla kommenterar Maias underbara kläder och flera vill att jag ska köpa o skicka hit sen till deras barn

• Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-12-28 21:41:47 följande:
    Åhh heeeej !!!!Allt bra med er ???
    Jo allt är bra. Jag börjar bara få ständiga huvudvärker och ständigt trött pga allt folk som hela tiden surrar omkring oss, man får ju inte en lugn stund här. Och så är de så otroligt högljudda...vilket säkert låter roligt kommande från mig som ju brukar prata ganska högt, men jag är ingenting i jämförelse med dessa! Tänk dig 15 av mig som skriker samtidigt i säkert 5 olika konversationer vid matbordet, och den ena försöker överrösta den andra hela tiden!!

Och försöker jag gå iväg för att få en lugn stund så tar det bara en sekund innan någon släkting kommer o säger nåt i stil med "inte ska du behöva sitta här ensam, jag kan göra dig sällskap" *SUCK* 
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-12-28 21:59:51 följande:
    åhh fick reda på idag att min bästa vän ska sluta med ppiller i maj såå glad för deras skull. och redan nu börjar jag fundera på vad jag ska köpa för något fint skadad eller vad
    åh du jag sitter på händerna för att inte köpa en massa till syrrans lilla bebbe som kommer i Maj Försöker hålla mig så jag kan shoppa massa fint på molos och katvigs lagerslag sen istället....vet du ungefär när de är???
  • Zvartaliljan

Butte - aha men jag kan jag ju inte vänta så länge med att handla bebben är beräknad kring Maias 3-årsdag Åhhh vad jag längtar  Syrran har redan blivit en riktig tjockis  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11