• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

va??????????????? har de inte kommit hem än?????????? jäkla molo tanterFörvånad

• Emmsan
    SmillaMilla skrev 2008-11-05 18:42:49 följande:
    och ja som satte på datorn endast för att se deras fynd. Men nu har lugnet lagt sig här hemma och de två minsta sover, nu är det bara den största kvar Så kom igen och spama bt!!!
    jaaa med ju håller ju på o städa bilder bilder bilder bilder vi villse bilder bilder bilder hahaha
  • Emmsan
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:42:32 följande:
    Godkväll! Äntligen lite tid vid datorn. Har föreläsning hela veckan från 9-16.30 så mitt huvud är helt slut Äntligen har min Ida.T-beställning kommit!! den jag gjorde för över en månad sen!! (23/9)Vad tycker ni?? Ska jag behöva köpa allt på listan? Där är ju t.ex de tunna mössorna med...vad f*n ska jag med dom till nu?? O fleecejackan liksom...har ju hunnit köpa flera stycken andra istället!!La däremot en fiin OT beställning från Svea Star idag
    åhhhh där är du juuuuuuu saknat ju!!!! vi började bli oroliga att du va sjuk el nåt ... du ÄR väl på på lördag???*hoppas så det värker*Hemlis
  • Emmsan
    maugu skrev 2008-11-05 18:48:42 följande:
    Skit oxå-jag som ville ha lite mu med röda kantband men det andra låter lovande Pst!Vad fin tröjan var på J
    meeeen det kommer nya grejjer varje dag jööö Flört
  • Emmsan
    maugu skrev 2008-11-05 18:51:50 följande:
    Jo-men mitt bud var där idag dvs min chans är över att få mu-men, lamm menar jag och de kanske fanns?!Är lite förvirrad på tangenterna
    åhhh trist :( ett lamm extra kan jag norpa på lördag om det finns ;)
  • Emmsan
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:52:46 följande:
    Självklart Blir stressigt dock då vi ska flytta på söndag...du har förresten inte möjlighet att hjälpa till Vi har STORA problem, INGEN som tidigare lovat oss hjälp med flytten kan plötsligt hjälpa till...inte ens pappa för han ska till halmstad på någon j*vla fotbollsmatch Antingen behöver vi någon som kan hjälpa till att passa Maia medans Felipe o jag flyttar möblerna, eller någon som kan hjälpa till att bära och kanske köra lastbilen ( jag har hyrt en sån där liten lastbil på Statoil och jag har ALDRIG kört en sån förut!)Känner mig superstressad just nu...så mycket på gång! Köpenhamn på fredag, flytt på söndag från min lägenhet, stort projektarbete i skolan nästa vecka och framåt, sen städa lägenheten hela nästa helg och sen 2 veckor efter det ska F flytta allt sitt pick o pack och 1 vecka efter det åker vi till Argentina *pust*
    ojojoj vi ska ha kalas på söndag attans men hurdags flyttar ni??? o jag hoippas att du menar köpenhamn på LÖRDAG väl ;;)))))
  • Emmsan
    081016 1 skrev 2008-11-05 18:56:21 följande:
    Ja jag är riktigt förbannad på pappa som lovat att han skulle hjälpa till denna helgen då de ändå ska ner hit på lördag kväll...men fotboll är tydligen viktigare Han skulle ju kört lastbilen...jag är livrädd för hur f*n jag ska klara av det!
    men jesus hur stor klastbil är det? måste man ha annat körkort för den eller???
  • Emmsan
    081016 1 skrev 2008-11-05 19:00:30 följande:
    Nej B-körkort. lastbilen är över 4 meter lång och typ 3 meter hög. Lastbil 4 på Statoil. Den näst största. Men jag har aldrig kört större än min lilla vw innan och aldrig automatväxlad...
    hmmm ska prata med min man om en unge extra på söndag Flört
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-05 19:06:50 följande:
    Tyckte du den var ok? Det var ngn noppa på bägge bodysarna men jag tyckte de var i bra skick. Skumt med storlekarna. Mina 86 är stora. Emmsan- glöm inte kontonummer? Måste fixa mer stålars. Men ååhh, kan de lägga in bilder nu då? Måste ju veta hur mycket folk handlat för och vad som finns!
    fixarkontonummer snart ;) ska bara förhoppningsvis kolla in litre molo bilder föööörst
  • Emmsan
    Duntoffla skrev 2008-11-05 19:10:49 följande:
    Ja, det är bra. Jag väntar så gärna. Det styr lite hur mkt cash som ska in
    hehehe aj aj aj då frå vi hoppas de bara handlat fula grejjer elller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11