• Harley

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-03 10:28:22 följande:
    haha skumt, jag bara kopierade ju. skumt att allt inte kom med. sorry harley
    Ingen fara

Klart vi ska med på McDonalds
    Fyll på

MOLOSALG LÖRDAG:

Zvartaliljan (0810161, busloppan whatever)
    Emmsan
    Loveliva
    (Maia och pappa)

J essica
    RåÅsa BuBblan
    Fantastiska skatt
    Harley
    Havsvind

Träffas efteråt i Malmö på donkan:

Zvartaliljan
    Emmsan
    Loveliva
    (Maia och pappa)
    Buttelina
    J essica
    RåÅsa BuBblan
    Fantastiska skatt
    Harley
    Havsvind

• Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 08:47:02 följande:
    Jag tar nog en hotelnatt själv    skulle va rätt skönt faktiskt... bara slappa på rummet o läsa en bok eller nåt.. Sen handla massa molosar i två dagar
    JAg bokar rummet brevid
    Tycker det låter som en unaderbar plan.
  • Harley
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 10:52:31 följande:
    Å ja! Haka på   Nån gång i Maj blir det ju..  Tänk va shysst!! Molo hela lördan, sen middag ute, slappa på rummet o sova gott sen Molo söndag   *drömhelg*
    Gud jag längtar redan. Ska börja spara pengar på söndag
    J esssica skrev 2008-11-04 11:02:10 följande:
    Harley och bubblan? När öppnar forex? Är det meningen att vi sak växla på lördag morgon?
    De öppnar 07.00 och vi ska växla på lördag om jag fattat rätt.
  • Harley
    Duntoffla skrev 2008-11-04 11:01:23 följande:
    Harley- vad fin C är i Shampoodledressen! Ser att ni redan pratar nästa Moloresa. DÅ ska jag med
    Tacktack
  • Harley
    melizza skrev 2008-11-04 11:04:31 följande:
    Harley: gör inte så.....gud vad fin hon var i champoodle...har nyss köpt en lila till min tös men nu blev jag kär i din olivgröna....får ha den i önskelistan...kanske julklappvad har du under jackan? t-shirt eller långärmat? min dotter vill bara ha t-shirt för annars korvar det sig i armarna eftersom muddarna sitter rätt tight

Brukar ha T-shirt men just på den bilden har hon en träningsdräkt under för vi var på väg på gymnastik.
  • Harley
    loveliva skrev 2008-11-04 15:39:51 följande:
    Åhhhhhhhhh vilka underbara barn i bildis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Preggi - Dina flickor är ju så bedårande söta Jag röstar på Småfolket !!!!Emmsan - Melker är hur fin som helst i lammen  Nu kommer jag snart och klämmer hans goa kinder & lår !!!! Rååsa bubblan - Jätte fin klänning på söta Ida Rååsa Smurfen - Underbara regnbågsoverallen på Tara Plummy - Söta tjejer Ser ut att ha skoj med "dockvagnen" Jessica - Vad söt din lille pojke är !!!!Harley - Underbart söt din dotter ! Vilka fina ögon
    Tack så mycket. Det tycker ja me
  • Harley

Hallllååå i tråden. Guuud vad mycket fint ni shoppat. Nästan orolig att inget finns kvar till oss på lördag

Vad fanns det för färger på overallerna?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11