Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Myggis skrev 2008-10-28 11:06:01 följande:
    Nu kan man titta på Småfolks vinterkollektion på deras hemsida...
    Ååååå va mycket fint!!!!   Såg massor jag vill ha ju
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    081016 1 skrev 2008-10-28 11:19:10 följande:
    Bubblan - Jag håller på att försöka packa ner sommarkläderna nu o passar då på att packa vad som ska med till Argentina. Vad använde ni mest?? Jag har en sån beslutsångest. Skulle vilja packa med allt
    Vi körde stenhårt med Tshirts o tunna långärmade tröjor dagtid, shorts.  Kvällar hade vi body/byxa eller tröja/byxa, klänning.

Hade med alldeles för mycket absolut! Dom kläderna Ida hade på stranden sköljde vi upp varje dag och använde igen, sen kastade vi dom när vi åkte, blekta o eländiga va dom
  • RååSa BuBBlan
    081016 1 skrev 2008-10-28 11:47:05 följande:
    Fast vi ska ju vara borta 6 veckor så jag tror inte jag kan ta med för mycket Men långärmat blöev alltså använt mycket??? Jag har inte så många tunna långärmade...hade ju varit bra då
    Ja alltså vi körde ju solskydd 30 och sen långärmad över, de fanns ju ingen skugga vid stranden å där ville ju bubblan vara typ jämt   sen körde vi lindex molntshirtar i massor, tror vi kastade 5 när vi åkte av dom..

De beror ju lite på vad man ska göra åxå, ska man sola o bada mycket så rekomenderar jag skruttiga långärmade/tshirts absolut!  Sen kvällar o så kam man ju ha lite finare

Köp typ Lindex 3för2 ett gäng, de e ju bara o kasta sen
  • RååSa BuBBlan
    Jessys skrev 2008-10-28 11:30:52 följande:
    Åh Jag har fått paket
    Fin hopping
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-28 12:00:52 följande:
    Hallå igen.Nu har vi varit på ica o handlat, så jädrans tråkigt. O Liam e nattad, äntligen, han har varit helt omöjlig idag, ska klättra på precis ALLT. Dessutom gillar han att reta mamma så han har suttit och spelat på sin keyboard hela morgonen, ni vet en sån där som kan får ett nervös sammanbrott av, o ännu värre blir det ju eftersom hunden sitter brevid o ylar
      härlig start på dagen
  • RååSa BuBBlan

Ängeln--- visst va de du som hade nån bra sida där man kunde köpa Pappelina mattor?

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-28 12:12:06 följande:
    Jupp Sitter faktiskt på den sidan just nu, är ruskigt sugen på en turkos/lime matta med stars till Liams rum, visst skulle det bli fint?www.designonline.se
    Tack

Ska kolla den turkosa..
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-10-28 12:12:06 följande:
    Jupp Sitter faktiskt på den sidan just nu, är ruskigt sugen på en turkos/lime matta med stars till Liams rum, visst skulle det bli fint?www.designonline.se
    Å den turkosa e ju superfin!! Skulle bli kanon i Liams rum ju
  • RååSa BuBBlan
    081016 1 skrev 2008-10-28 12:14:12 följande:
    Fast då tar jag nog o köper skrutttröjor när vi är där Maia tål ju solen väldigt bra. Smörjde inte in henne en enda gång i somras men lär väl få göra det i Argentina förstås. Men tror inte hon behöver ha långärmade över om hon är insmörjd. Jag har en jädra massa poetry som ska med iaf 2 klänningar, 2 linnen, 1 par byxor och 1 par leggings O sen tröja med prickar med kjolen till. F gillar poetry så det är ett måste i väskan då
    Ida tål inte solen så där värst bra, lilla blekbubblan

Vi hade åxå poetry med oss, verkligen passande där i värmen va det!  När e de ni åker?
    ängeln83 skrev 2008-10-28 12:14:32 följande:
    Så lite så Vart ska du ha matta, o vilken e du sugen på?
    Håller på o grejar med nerde hallen lite.. Ska bli spel/tv rum där

Har målat taket o grundat väggarna nu, ska byta alla dörrar, golv, lister o foder o sen tapetsera, sen ska de köpas tv, Nintendo Wii, sittkuddar, belysning o en tjusig matta

Funderar på en med stars.. antingen guld eller svart.. men undrans om 3,5 m räcker verkligen där nere Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11