Inlägg från: Quiet thoughts |Visa alla inlägg
  • Quiet thoughts

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

SmillaMilla skrev 2008-11-05 11:24:58 följande:
    ha ha ja hon behöver verkligen Springa av sig. ja här använder vi också danska kläderna hela tiden. Vi har ju knappt andra så vad skall vi använda liksom. Men här känns det som om alla kommer i gamla arvegods från kusinerna som nu är typ 15. Ja kanske de inte har samma intressen. Därför är jag nyfiken på hur det är på andra ställen. Och självklart får alla ha vad de vill på sig, jag dömmer ingen men är bara nyfken.
    Hahaha nu har jag typ tagit upp samma tankar i ÅlandsT. tänka sig!
  • Quiet thoughts

Ja här på Åland har jag mest mött barn som går i H&M och KappAhl.
    Men alla har väl inte samma intresse som mig Jag köper visserligen något KappAhl ibland och H&M men jag kombinerar oftast med något danskt iallafall.

Barnen på musiken jag går på så har någon nog danskt el. meandi någongång men mest ser det ut att komma från närbutiken. Typ body för 50-60 kr.
    Endel har som jag har Alvin hemma idag. I en helt omtachande kombo av kläder. Något kan vara uttvättat också Visserligen hela men iaf.

Bara jag som tänker att idag skall dom ha det på musiken tex. verkar det som.
    hahaha.... ilandsproblem

• Quiet thoughts
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:53:32 följande:
    jaaaa visst är den underbar!!!
    JAAA det är den! Hade typ glömt den just!
  • Quiet thoughts
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:56:56 följande:
    jag HOPPADES sååå att den skulle finnas och så hittade jag den där fanns bara 2st och jag lyckades få tag i en men ingen kjol
    Du hade tur nu då. Den är supersuperfin!
  • Quiet thoughts

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag börjar snart gråta av allt fint ni köpt. vad Molos gamla kollektioner är fina....

Fortsätter tröstäta! Det ÄR synd om mig som fått stanna hemma idag!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11