Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:07:25 följande:
    Ja de får nog bli så..  nu är jag 99,99 procent säker på det
    haha..okej. inte flyg! och inte nattåg
    tja..då kan du nog välja bil eller att betala typ 1300 för resa tur och retur. Bil röstar jag på då..då får du ju en skoj resa dessutom
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2008-10-30 17:18:56 följande:
    Men, köpte du pumps på HM? Inte när jag var med va?Det var nog bra att vi inte bokade någon bio- för jag är trött...När åker du till GBG nu igen?  Han råkade kanke inte bjuda på den- men att jag skulle hämta den imorgon var väl inte riktigt del av min planering.Jag ska fundera kring när jag ska till mässan, men det måste jag bestämma mig för snabbt. Åh alla dessa beslut!!
    japp jag har också problem med tempot här inne. Enda gången jag lyckas hänga med något sånär är när jag enbart sitter med den här tråden och inte gör något annat samtidigt Närå..det blir lättare med tiden..men i början när man inte vet något om någon så blir det mycket för en liten hjärna att hålla reda på.

Nä förstår att det inte är lätt med gråtande barn med hundögon som ber en att komma men jag tror fortfarande att du kan få det skönt hemma ensam en hel helg. Fast iof har du ju hunnit få en del egentid den här helgen även fast du åker på lördag..är ju faktiskt bara torsdag idag. Svåra beslut det där.
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:30:04 följande:
      duttig du e!!så 650.- i broavgift blir det ju fram o tbax o delat på 4 personer 162,5 sek
    fast broavgiften betalar du ju vare sig du väljer tåg eller bil..om du inte tar tåg till köpenhamn förstås

tuffa beslut du har. Visst är det attans synd att Danmark ska ligga så off
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2008-10-30 17:34:37 följande:
    Det är ju det där jag funderar över. Att det bara är torsdag idag. Men om jag går på mässa i morgon, åker och hämtar tavlan och sedan går på Gardell. då är det ju lördag på en gång. Så jag vill nog helst stanna kvar. Jag får väl hoppas på att (vilket jag faktist tror) att de tycker att det är ok när de kommer dit och träffar farmor, kusiner mm.
    då så. då var det färigvelat. Tejja stannar hemma och har en superskön helg med massa egentid. Och jag tror också att dina barn kommer ha superskoj när de väl kommer fram och faktiskt tycker att det är okej att du är hemma.

Låter skoj med Gardell också. Var är det?
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:36:43 följande:
    nähä! urdumt!
    Buttelina skrev 2008-10-30 17:37:47 följande:
    haha då är du som jag inget lokalsinne överhuvudtaget

Men jag har verkligen noll i lokalsinne..hittar knappt runt i mig egen lägenheten

Dock fixade jag att ta mig till köpenhamn själv..eller ja jag träffade ju nikki och lillronya på köpenhamnståget..men jag var tvungen att fixa bytet på stationen i malmö själv. Och det gick faktiskt bra...det var inte så svårt. Men attans tur att nikki och ronya satt på tåget...annars hade det nog kunnat sluta illa. Som den norrlänning jag är så förstod jag typ inte ett ord danska.

• FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 17:43:22 följande:
    Å man klarar de säkert.. Men jag blir så nojjig att jag ska hamna på fel tåg eller så å då hamnar jag i panik o vet inte hur jag ska hitta tbax Har ju åkt en gång å de funkade, men vi va oroliga ett par ggr att vi hamnat fel o då va vi ändå två..
    ja så är det. jag var riktigt nervös innan resan. Hade varit skönt att ha resesällskap. Så på det sättet är ju bil trevligt. Då behöver du bara ta dig till degerfors själv. Fast iof är ju tåg till Malmö inte heller så värst avancerat. Bara du har någon i Malmö som möter dig
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2008-10-30 17:46:52 följande:
    Hmm...undrar om sambons klocka går fel? Halv sex skulle han senast vara hemma. hmm...klockan tickar!
    sånt är trist. Hoppas han dyker upp snart.
    loveliva skrev 2008-10-30 17:47:18 följande:
    Här också Vill helst inte betala nåt för bensinen Därför jag aldrig tankar, det får gubben göra, trist att lägga pengar på bensin juuu
    haha...smart drag med tankningen
  • FL Lisa
    gosmamman skrev 2008-10-30 20:25:18 följande:
    Gokväll på er, här kommer jag och ältar min resväg nu när det börjar dra ihop sig. Spelar det ingen roll om vi tar västerhaninge eller södertälje pendeln?När man hoppar av i älvsjö, är det då gångsavständ till mässan eller måste man ta buss då?
    Nä det går bra med vilken som. och det är absolut gångavstånd till mässan sen...tar typ 1 minut att gå och det är väl skyltat. Du kan inte hamna fel

Och små söta suits på rea kanske du kan hitta på mässan
  • FL Lisa
    gosmamman skrev 2008-10-30 20:38:02 följande:
    tack snälla du för all hjälp! tur att du sa det, då ska jag hålla mig tills imorgon. Det är ju faktiskt roligare att shoppa live....ibland iafIdag kom småfolk klänningen med grodor i lådan och ska jag vara helt rlig så har jag inte hunnit öppna paketet ännu

Den här bodyn shoppade jag förra året på mässan. Betalade en hundring för den har jag för mig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11