Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-28 11:02:49 följande:
    tack tack för alla fina kommentarer om min pressbild. älskar den bliden, den är lite rolig för lillebror verkligen pussar isabel han har tungan ute lite fick byxor från spojl idag men ingen suit från funkybaby Hoppas på fiin post imorgon istället, väntar på katvig byxor, molo suit, katvig suit... det var nog allt
    Vilka byxor var det du fick idag???
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-10-28 11:04:45 följande:
    de rosa med grå prickar och stora grå muddar. har dom i strl 98 men köpte 110 också älskar dom
    Jag gillade inte alls dem först men nu är jag också lycklig ägare till ett par. Dock baby så det fick bli utan den långa mudden. De är så mysiga och passar faktiskt till mer än jag trodde från början . Fick hem våra älsklings stjärnor i tröja till jessie idag
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2008-10-28 11:05:18 följande:
    Söt Alvin i bildtråden! Behåll absolut katvig suiten. Superfin!Och så söt ava! hon har blivit så stor. Tycker just att hon föddes.
    Tack för dina fina kommentarer om mina flickor igårKyss
    jag såg vad du skrivit men sen var du inte inne när jag var inne( ja du fattar vad jag menar va hi hi )
  • nikki2006

den lila klänningen med äpple såg ju helt underbar ut, den skall flytta hit i alla fall.

• nikki2006
    SmillaMilla skrev 2008-10-28 11:11:11 följande:
    Inte behöver du tacka! De är så söta så söta! Och ja klart jag fattar. Känns som jag aldrig är inne då vi håller på att flytta ner vårt sovrum till nedervåningen.
    Du har också så fina bilder jämt men jag är ruskigt dålig på att kommentera dem. men jag tittar alltid
  • nikki2006

oj nu blir vi fattiga igen hi hi

• nikki2006
    sofisan skrev 2008-10-28 11:14:08 följande:
    Hej hej!!Har bara en undran, någon som vet var man kan få tag på katvig miniapple? Förutom tradera då... Är helt såld men hittar inget.. =(
    bara tradera
  • nikki2006
    seadwarf skrev 2008-10-28 15:59:15 följande:
    Halloj :)Nu är ju tråden alldeles omöjlig att läsa ikapp ju ;p... mååånga sidor....Satte ihop lite bilder på Emelie i Småfolkssuiten o la in i BT, hon var så söt i den Emmsan - fiiin jacka!FL Lisa - söööta Alvin .. behålla tycker jag, tycker de där ränderna är jättefina på både flicka oc pojke :)nikki - snygg tröja :)Jen80 - fiiiina Ava Jessys - fina inköp!Humla - gulliga Moa i fina kläder Bubblan - vilka härliga tjejjor :)
    Vilken liten sötis jag hittade i bt
  • nikki2006

Är bara inne och tjyvläser lite nu skall jag förbereda middagen lite cu soon

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11