Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-10-30 12:56:15 följande:
    men oj, var bor du?
    Växjö Det regnar & snöar om vartannat .
  • loveliva

Ja, de varnade precis på nyheterna att det kommer massa snö ikväll Hemlis Så var försiktiga ni som ska ut på vägarna!
    Tuuur vi inte ska på lagersalg i morgon då

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-10-30 13:03:22 följande:
    Lila och röda?! Låter suprfint! Liam har de bruna/rosa nånstans . Nu står Ilon i sin säng och ropar. Förrut ropade han alltid på mej, sen blev det pappa och nu ropar han alltid på Liam . Han vet att är Liam hemma så kommer han direkt .
    Ja de är lila med prickar och röda sömmar Fina !
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 13:08:37 följande:
    hoppas de kommer snö i massor här ikväll så gubben måste stanna hemma  *känner mig lite elak idag* 
    hehe
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 13:11:53 följande:
       ja va sjutton.. komma o kasta ur sig att man ska iväg torsdag sent på Onsdag kväll, å sen påstå att man visst talat om det tidigare när man inte gjort det.. Då blir mamman lite elak
    Ååååå känner igen det där!! "jamen det sa jag ju att vi skulle ut blablabla"
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 13:15:42 följande:
    eller hur! å sen om han dessutom hållt på o fjantat med att köpa nya svindyra kläder o dessutom lagt sig i solariet vilket han inte gjort på typ 5 år, då blir mamman inte bara elak utan även misstänksam   *får dåliga vibbar*
    mmmmm på honom bara
    Min gubbe skulle ut i lördags, då 20 min innan han skulle åka kom han på att jag var tvungen att raka hans huvud Fundersam
    Jädra gubbar alltså!
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 13:20:35 följande:
    Ja, inget annat än elände    Min rakar hövvet själv nu för tiden   *mamman har lessnat*
    ska nog införa det här också snart

Butte- Dina barn är så underbart fina
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 13:25:33 följande:
    å de roligaste är när han e klar   å så har han missat nån fläck lite snyggt bak.. ha ha ha  *fyy va elak jag e idag*
    asg ja nu var du liiite elak
    Jen80 skrev 2008-10-30 13:25:46 följande:
    Åh fy . sambon kommer hem från jobbet ikväll. Kör från Karlshamn till Kalmar vid 22 ikväll. Inga vinterdäck på här inte... Avskyr den första halkan!!
    kanske kommer som regn där så långt söderut & vid kusten. Håller tummarna !!!
  • loveliva

Nu ska jag hämta mina gosungar & sen hem och baka nåt gott tror jag bestämt

• loveliva
    Tjejtriss skrev 2008-10-30 13:30:58 följande:
    "LAGERUTFÖRSÄLJNING - DANSKA BARNKLÄDER 60-70% RABATTVälkommen till en unik lagerutförsäljning av danska märkesbarnkläder. Välkända märken som Molo, Katvig, Ej Sikke Lej, Småfolk, Ugly Duck, MiniAture, FInger in the Nose, Mala, Eager Beaver osv. Kläderna finns i storlekar från 56 till 164, och omfattar båder sommar & vinter plagg, jeans, tröjjor, jackor, klänningar, skjortor, baby bodies, sparkdräkter etc. Utförsäljningen pågår endast under Lördag 1/11 resp Söndag 2/11, mellan 11 och 17. Kreditkort accepteras. Adressen är Stationsvägen 3, i ÅKERSBERGA (lokalen heter Grynnan). Lätt att parkera och lätt att hitta! Kör bara till Åkersberga Centrum och parkera i garaget vid centrum. Folketshus ligger i direkt anslutning till garaget.".
    Ohhhh my !!!!!!!!
    En svensk lagersalg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11