Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-10-30 20:50:47 följande:
    Haha Söt! Sugen på kor?
    JAAAAAAAA!
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 20:50:02 följande:
    Ja det dröjer nog här med..de gånger han lyckas greja det i pottan stortjuter han men varje kväll pinkar han jättenöjd i badkaret när han hör vattnet
    Milos favorit är att BAJSA i badkaret. Varje gång han badar nästan. SÅÅÅ DRYGT!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2008-10-30 20:53:00 följande:
    Nänä mina grannar ser inte mig för jag bor högre upp än dom men jag ser däremot rakt in i min ena grannes toa/dusch och inte alltför sällan gör han en KalleAnkatorkning efter duschen*ingen vacker syn*
    *ASG*
  • Tjollabolla
    Emeli Johanna skrev 2008-10-30 20:54:10 följande:
    hej på er!ingen av er som har en midiapplesuit i lila eller brun 92 som ni gärna vill bli av med? hittar ingen på tradera..
    Oh no. I löööve min lila Och svarta Räcka ut tungan
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2008-10-30 20:54:19 följande:
    Va har du kossor???? Jag är suuuuuuugen Shit satt och halvsov, men nu vaknade jag allt
    Sov du vidare du
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2008-10-30 20:56:23 följande:
    Tjolla: DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR DU ÄR INTE SUGEN PÅ KOR Jag förhäxar dig nu   
    Tjolla LÖVE kossor! Å Milo älskar dom framförallt han muuuar hela tiden
  • Tjollabolla
    THEA och Grodan skrev 2008-10-30 20:58:59 följande:
    Alex säger NÖFF NÖFF åt både hundar och kossor
    Haha då förtjänar han inte kossor
    loveliva skrev 2008-10-30 20:59:16 följande:
    Oj !!! Nu har jag beställt katvig röd/blå tröjor & leggings till pojkarna Blev ju liiite billigare med familjelivskoden på freshmilk Gillade ju inte alls de ränderna innan, men nu är jag helt frälst efter alla bilder på era fina barn i de ränderna
    Oh! Jag beställde därifrån igår till min kusin. En Mini A Ture overall för 755 spänn med rabatten!
  • Tjollabolla

Haha 24 suits Butte du är icke klok! Jag tycker ju knappt vi har några kvar, men efter en snabb överslagsräkning så har vi nog ändå runt 13 stycken. Och en på väg hem. Hmmm... Fast dom flesta är ju bara jamasar Men idag var det faktiskt primär för suit på dagis på Milo! Fröknarna tyckte han var jättesöt i den

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-10-31 13:08:32 följande:
    Heeeej, skönt o va ledig lite O vilken fin pres bild.O fiiiiiiiiiiina Småfolken, det skriker verkligen Milo om den.
    Tack Jaa jag har velat ha den SÅ länge. Nu tog jag i 98/104, den vi har i 86/92 sitter jättebra just nu ch då har jag tagit bort gummibanden jag trätt in i ben och armar. Så det får bli gummiband i denna med från början...

Ja helgen känns ju mkt längre när man kan sluta tidigt, vi hade inga barn kvar efter 12 idag!
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-10-31 13:14:11 följande:
    Hej hej! Jag är shoppingsugen men hittar inget att shoppa. Eller massor egentligen men är lite snål idag
    Ja den har verkligen varit väl använd! Tror jag köpte den av dig i januari eller nåt och den har verkligen använts minst en gång i veckan! *älskar* jag kommer gråta blod när den är för liten.
    Buttelina skrev 2008-10-31 13:14:28 följande:
    ja VEEEET fast där ligger nog en hel del i tvätten och jag hoppas hitta ca 8 till på lagersalgen älskar suits. hade milo på sig en på dagis?? gguuuud vad gulligt
    Jaa Milo hade vägbanesuiten från Molo idag och katvigs mintgröna bralls över, fast det var så varmt inne så han fick knalla runt i bara suiten. Han älskar sina suits och brukar sura varje morgon när han inte får ha dom på sig mer, idag när jag tog fram suiten och frågade om han skulle ha den på sig idag så sa han "JAAAAAAAAA!!!" med världens leende
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11