• JWM

Letar snyggt namnhalsband!

Önskar hjälp med sidor där man kan köpa snygga halsband med barnens namn. Även vanlig butik om så också finns.

Om ni ger tips på butik skriv också om ni handlat där och vad ni tycker om butiken.

Just nu känns det som en djungel med massor av olika/snarlika modeller samt väldigt stor skillnad i priser...

• Svar på tråden Letar snyggt namnhalsband!
  • natalie72

har köpt på www.mysilver.se och är jättenöjd! Kanske kan de iofs vara lite stora om barnet är litet. (halsbandet jag köpte var till mig själv)

Har köpt till sonen på www.vildavictoria.se och är supernöjd med det också! (tror det kallades dopsmycket eller ngt sådant).

• JWM

halsbanden är till mig o maken (som överraskade med ett -Jag vill också ha...)

funderar på detta med prisskillnader, äktheten samt hur de håller för vardagligt användande (ej dusch/bad dock) men att man kan ha det på sig dagligen utan att det blir svart, missfärgar mig som bär det och att det håller sig snyggt.

ska ta mig tid att kolla alla sidor ni ger mig men är förvånad att ingen har uppgett "de stora företagen" ;)

• fiamalm

Jag kan inte rekommendera mysilver, köpte ett där som var alldels repigt när jag fick det och säljaren nekade till att det var hon som gjort, (de kan omöjligen blivit så repigt i posthanteringen då det var väl paketerat....) efter mycket om och men fick jag iallfall skicka det tillbaka och fick pengarna tillbaka.

Köpte sedan på älskadebarn, snabb leverans och jag blev jättenöjd.

• Kina79

Jag har köpt på www.solx.se. Är mkt nöjd med mitt. har två namnbrickor, ett hänge med ett silverhjärta och ett hänge med en silver och en rosa kula.

• maadicken
    JWM skrev 2008-10-27 11:06:02 följande:
     är förvånad att ingen har uppgett "de stora företagen" ;)
    då blir jag nyfiken på vilka de stora företagen är?

jag letar oxå
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • hammarby

JWM..
    Svart och missfärgat blir väl allt silver med tiden? Jag använder silverputs-duk och även en burk med vätska som man sänker ner smyckena i. Då blir de som nya igen på nolltid!

fiamalm..
    Tråkigt att du fick den upplevelsen av mysilver. Men vid sådana tillfällen, oavsett var man handlar ett smycke, så ska man inte ge sig. Man måste få pengarna tillbaka om man inte är nöjd!! 

EDDIE 060913 DANTE 071019
Svar på tråden Letar snyggt namnhalsband!