• Wiva

Snälla ni behöver era tips!!! Nån bra vegetarisk restaurang i Göteborg???

Ja som rubriken lyder... Nån som kan tipsa om nån bra vegetarisk restaurang i Göteborg??? SNÄLLA!!

• Svar på tråden Snälla ni behöver era tips!!! Nån bra vegetarisk restaurang i Göteborg???
  • Blå Flygare

Andrum är populär, den enda vegetariska restaurangen i stan vad jag vet. Sen kanske det finns ställen med flera veg.rätter, men det är helt vegetarisk. Tyvärr inte alltid så bra vegan-alt.

• Anaiah
    Andrum på Östra Hamngatan 19 (alldeles utanför Nordstan)
    Det är en konst att säga att någon är dum utan att säga det
  • Wiva

Nån som har nån erfarenhet av restaurang solrosen och andrum? vilket är bäst?

• Namaste72

Det är skitdåligt med veggo-restauranger i GBG. Solrosen är väl okej, men det är lite sunkigt. Andrum är väl bufféer. Ganska trist.

Nej, det vore ngt för en nyföretagare, en vegetarisk restaurang med stil! Som Eat &Two Veg i London. www.eatandtwoveg.com/eatv.php

{} Ventuuura! Yes Satan? Oh, I'm sorry, sir. You sounded like someone else.. {}
  • Anaiah
    Wiva skrev 2008-10-27 12:45:02 följande:
    Nån som har nån erfarenhet av restaurang solrosen och andrum? vilket är bäst?
    Båda är bra, jag tycker det beror mer på vart rent områdesmässigt du vill äta. Andrum ligger precis vid Brunnsparken där det är lite larmigt medan Solrosen ligger lite lugnare till i Haga, men det tar ju också lite längre tid att ta sig dit om man utgår från centrum.
  • Anaiah

Jag föredrar dock Govindas

• Wiva
    Anaiah skrev 2008-10-27 12:50:32 följande:
    Båda är bra, jag tycker det beror mer på vart rent områdesmässigt du vill äta. Andrum ligger precis vid Brunnsparken där det är lite larmigt medan Solrosen ligger lite lugnare till i Haga, men det tar ju också lite längre tid att ta sig dit om man utgår från centrum.
    Haga är ju väldigt mysigt så det hade varit något Vad har dom för mat på solrosen och är det bra service?
  • Anaiah

Det var länge sedan jag åt där, flyttade ifrån Gbg för några år sedan, men du kan se menyn på deras hemsida: www.restaurangsolrosen.se/

Svar på tråden Snälla ni behöver era tips!!! Nån bra vegetarisk restaurang i Göteborg???