• tristania

Dyr dammsugare = husdjursägare?

Japp, hur är det egentligen? Köper man dyrare och bättre dammsugare, om man har pälsdjur?
    Och vad är egentligen "dyr"? Tja, det väljer du själv....Men köper man en dammsugare för 350 kronor, då tycker inte jag att den är speciellt dyr
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dyr dammsugare = husdjursägare?
  • Tussetösen

har husdjur och vår dammsugare kostade mellan 1000-1500...

• Tussetösen
    Tussetösen skrev 2008-10-27 19:00:58 följande:
    har husdjur och vår dammsugare kostade mellan 1000-1500...
    Jag tycker den var dyr.. vi har 2 katter också.. =)
  • Tecken

Jag har inga husdjur, och vår dammsugare var billig, ca 2000kr. Men, vad är egentligen billigt/dyrt? Min gräns går nog vid ca 2500kr.

• Fru Indosaurie

vi har djur och våran dammsugare var "dyr". Men vi hade "dyr" dammsugare innan vi hade djur också så det kvittar för oss.

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • johanna85

Kostade 2000 och har inga djur

• Mc angel

vi har 1 katt och vår dammsugare var billig... 300 kr typ på rusta

Väntar på att vår lilla kille Max ska komma i Januari!
  • Atamon

Inga husdjur men allergier, och vår dammsugare kostade ca 2000:- på julrea.
    När det gäller grejer som ska hålla länge och vara funktionella så att man inte blir arg när man ska använda dom, så betalar jag gärna en slant extra. (Och lättsam att använda då det är dammsugare är bla bra filter, lång sladd, bra munstycken, lätt att köra, smidig, lätt att byta påse, välkänt märke osv)

• tristania
    Atamon skrev 2008-10-27 19:09:11 följande:
    Inga husdjur men allergier, och vår dammsugare kostade ca 2000:- på julrea. När det gäller grejer som ska hålla länge och vara funktionella så att man inte blir arg när man ska använda dom, så betalar jag gärna en slant extra. (Och lättsam att använda då det är dammsugare är bla bra filter, lång sladd, bra munstycken, lätt att köra, smidig, lätt att byta påse, välkänt märke osv)
    Håller med.
  • stjernfall

Jag har husdjur och min dammsugare var billig. Fast det är inte jag som köpt den, har fått den i present.

• astoria

Inga djur,dammsugaren kostade 2500:-

• Majsan70

Vi har en vampyr för ca 800 spänn, 4 Birmor och en långhårig hund. Så billig dammsugare som är toppen.

• Dundermamman

Dyr dammsugare (6 000:- för 4 år sedan), en centraldammsugare!
    Ägs av 3 skogkatter men dammsugaren inskaffades pga min astma & allergi

• AllForLove

Har husdjur o köpte en dammsugare för 1500:- tidigare i år

• Qaroliine

Dammsugaren kostade 1300, antar att det är mittemellan. Har en hund med kort päls som fäller väldigt lite.

• EttElaktTroll

Valde annat, har djur och en dammsugare som kostar lagom, varken dyr eller billig

• skorpionen80

Vi har husdjur och vanlig billig dammsugare för ca 3000kr tror jag det var. Skulle dock gärna provat en dyr, en sån som kan tvätta mattor (?) mm!

Svar på tråden Dyr dammsugare = husdjursägare?