• ims67

Vad gör era tonåringar på höstlovet?

Ja precis som rubriken lyder så undrar jag vad era tonåringar gör på höstlovet?Min son sitter och spelar, så mycket som han får för mig,typ 6-7 timmar/dag.Han tycker ju givetvis att det är för lite.Han är 15 år.Hur gammla är era tonåringar?

• Svar på tråden Vad gör era tonåringar på höstlovet?
  • Bevabus

Har precis fyllt 18 år.
    I vanliga fall så hade jag suttit framför datorn och varit jättelat hela lovet! Men den här gången så är jag faktiskt väldigt effektiv :O Mycket chockerande

¤ Jobba med mitt projekt
    ¤ Läsa ut en engelsk bok till skolan
    ¤ Städade rummet igår
    ¤ Har tvättat flera maskiner
    ¤ Ska ha mysdag med två tjejkompisar, film och titta på gamla bilder
    ¤ Ska baka två tårtor till en beställning som jag har fått
    ¤ Åka till skolan och hämta ännu en bok som jag ska läsa
    ¤ Leverera tårtorna och sen på kvällen ha fest för jag har fyllt år, sen dra till krogen
    ¤ Workshop...är dansare

Så det blir en del

• nena76

Vad duktig du är min 13 snart 14 åring sitter just nu på sitt rum och tittar på film med en kompis hennes pojkvän är i London så hon är ledsen så jag kan nog inte räkna med att hon ska göra så mycket mer än att slappa. Hon sitter vid datorn på kvällarna och tjattar med kompisar och fixar på bilddagboken. Vi får väl se senare i veckan om hon får ett ryck och städar lite.

• Bevabus

Jag tror det där har mycket med åldern att göra. Jag har latat mig på vartenda lov fram tills nu. Tänk...jag kanske faktiskt har blivit vuxen på ett mentalt plan nu också? haha

• Majsan70

I dag är mina tonåringar i Danmark. Tidigare i veckan har de mest varit hemma o spelat, kollat på tv o sovit större delen av dagen. Jag har även vart iväg o övningskört med sonen.

Dottern åker i kväll hem till sin pappa o tillbringar resten av lovet där.
    Mina tonåringar är 13 och 16 år.

• Solskensmor

Min 16-åring har faktiskt jobbat en hel del. Hon hoppar in extra på tre olika fik, så det finns nästan alltid jobb för henne...

• Biggan42

Mina som är 14 och 16 sover läänge, är med kompisar och sitter vid datorn

• solskina

min 16åring har varit i london. Måndag-torsdag. Data, skoljobb.
    min 14åring sovit och sovit data, tv spel. Har även mått dåligt psykiskt har fått änu en diagnos (dyslexi).

Svar på tråden Vad gör era tonåringar på höstlovet?