Hur snabbt kan man ta ett G-test
Som frågan lyder: Hur länge måste man vänta på att göra gravid-test?
Förr så vet jag man skulle vänta bra länge men jag hoppas på att den nya tekniken ska ha kortat tiden!!!
Som frågan lyder: Hur länge måste man vänta på att göra gravid-test?
Förr så vet jag man skulle vänta bra länge men jag hoppas på att den nya tekniken ska ha kortat tiden!!!
Ägget fäster 4-7 dagar innan bim, så där kan tekniken inte göra så mycket testar man på BIM-3 så har du 70% chans att få ett rättvisande svar.
Detta är mycket pinsamt men vad är BIM?
BIM = Beräknad Icke Mens eller på ren svenska, dagen du ska få mens
Jag har för mig att i instruktionerna till g-testen man köper på apoteket så står det att det tidigast 4veckor efter att man blivit gravid visar rätt resultat? Har jag för mig? Kan ha fel.
Tack Nu har jag lärt mig nått nytt idag!! Va tråkigt det är att vänta o vänta..
Vi hade praktiska övningar förra helgen! Hade faktiskt lite svårt att gå ordentligt på jobbet på måndagen....
jag fick ett svagt plus 10 dagar efter ägglossning. starkare efter ytterligare några dagar. vet man inte när man har ägglossning så kan man testa den dagen man skulle haft sin mens.
Att man ska va så jäkla otålig! Vill ju veta NU!!!
hur långt efter äl kan man kolla då, eller hur tidigt kanske jag ska formulera mig :)
Är på dag 8 från äl nu jag och börjar bli OTÅLIG ;)
Jag testade ursvagt positivt BIM-5...det var med billig sticka från testlagret...det var svagt men det syntes ändå...Prova om du är nyfiken!
Jag fick starkare på kvällen än på morgonen...(konstigt)...
lycka till!!!!!