Inlägg från: mirre2 |Visa alla inlägg
  • mirre2

Ni som har söner i 13-års åldern...

min son e 13½år (blir 14år i april 09) han e 172cm väger 45kg me andra ord small & lång (men äter som en häst )

• mirre2

om han e small va e min då

Jaxon skrev 2008-10-30 15:51:57 följande:
    Min son fyller 13 i april 09 o han är ca 150 lång o väger ca 35-40 kg, han e smal.. =) Kunde väga mer egentligen men men.. han äter som han ska så han har väl bara bra ämnesomsättning... =)
  • mirre2

låter ju som min kille men FElix e inte petig me maten han äter och äter och äter allt han kommer åt helst mycke & ofta..han va häromveckan hos skolsköterskan och hon frågade felix när han äter så sa han hela dagarna sen precis innan jag ska sova hon sa de e bra de ska han göra så de kanske skulle lagras nånstans men han har ingen fet så långt ögat kan nå..

Änglagård skrev 2008-11-02 23:38:01 följande:
    Hej!!!Jag har ingen egen 13-åring men är mkt orolig över sambons brorsson. Han är 13 år och är ca: 163 cm och väger bara runt 35-40 kg. Tycker det verkar vara på tok för lite för en kille i tonåren. Är det inte då de äter som hästar och kan sätta i sig typ en hel limpa själv på morgonen?! Han är jätte petig med mat...en simpel korv med bröd kan ta en halvtimme och mer ändå för honom att äta, är det normalt??  // Ängla-Li
Svar på tråden Ni som har söner i 13-års åldern...