Vad skulle du önska dig i 25 års present?
Jag fyller 25 snart men jag vet inte vad jag ska önska mig? Om det var du som fyllde år vad skulle du önska dig? Inom rimliga gränser såklart.
Jag fyller 25 snart men jag vet inte vad jag ska önska mig? Om det var du som fyllde år vad skulle du önska dig? Inom rimliga gränser såklart.
Att bli gravid
Det är jag redan
Ok! Hmm... en massa svindyra barnvagnar då!
Nä det har jag också redan En iallafall.
Men tack för att du försöker!
Ett urfint smycke =)
Det vill jag ha när jag fyller 25!
hej fyller också 25 snart, önskar mig ett ekonomiskt bidrag till min tatuering så jag kan bygga ut den...man har ju kommit en bit på vägen så man önskar sig ju inget till hemmet osv...och ungarna fyller ju också år...så nått till bara mig! kanske en kryssning eller så, men det ,måste vara till bara mig!
En dag med avslappning och njutning Massage, manikyr, lite shopping och en middag ute på kvällen med sambo och vänner med mina nya fina kläder och naglar haha.
Något som är lite för dyrt för att köpa själv men som man gärna vill ha. När jag fyller jämnt lägger familj och släkt ihop pengar.
Altså, en mobiltelefon, iPod, bakmaskin, ny dammsugare, digitalkamera...ja nåt sånt.
Jag önskar mig pengar för jag ska köpa en ny mobil ELLER något till min kamera.
Gillar du förresten att fota så kan du ju ösnka dig nåt till den (stativ, nytt objektiv, filter etc).
Skulle önska mig en presentkort på "spa behandling"..
Jag önskade mig en matberedare
Fyllde 25 i mars och fick det bästa av det bästa. Min sambo hadde då varit på unlandstjänst sen vi träffades året innan och avslutade den i december sen drog han till Thailand med sin bror i 6 veckor så han hade ju då känat bra med pengar.
Jag fick en Spa helg i Båstad Fredag- Söndag där allt ingick, han va oxå med;).
Jag hade ju absolut inte fått det i vår nuvarande levnads stil! Men mitt gåd är att DU önskar dig present kort på ett och samma ställe av alla som du kommer få paket av sen hade jag verkligen hoppats på att dem lysnade! om det så bara är för en dag så är man som en ny människa sen härligt härligt, Längtar till jag fyller 30 haha