Inlägg från: Anonym (jag med...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med...)

Han kan inte få utlösning/orgasm

Min man har samma problem och jag har och kan ff tycka att det är jättejobbigt! Jag känner mig tyvärr väldigt oattraktiv och får känslan att det är mig det är fel på, även fast han säger att han alltid varit sån..... däremot så vet jag att han nån gång i början sagt att han kommit tre-fyra ggr i tjejer sammanlagt... vilket fått mig att känna mig ännu mer värdelös.

Till din fråga, vi har barn idag och han får runka själv och sen köra in den i mig..l.. oromantiskt, men vi fick barn iaf..

Du Anonym 11, hur vet man om det är förhuden som är för trång??

• Anonym (jag med...)
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-10-30 02:33:52 följande:
    Jag tror det är som Tusentand också nämnde, att han har en mental blockering. En tanke kan ju kanske vara att han är livrädd för att bli pappa, för det är ju kopplat med att få orgasm tillsammans med en kvinna. Om det skulle vara på det sättet, och det behöver det såklart inte vara, men om det är det kanske det skulle hjälpa att ni diskuterade det och att han blev övertygad om att han med dig aldrig någonsin skulle behöva bli pappa mot sin vilja.Det kan ligga undermedvetet också, förresten. Medvetet kan han t o m genuint tro att han vill bli pappa men undermedvetet vill han det inte. (Jag spekulerar vilt såklart.) Då skulle det nog ändå hjälpa om han blev övertygad om att hans framtida papparoll eller inte är helt och hållet hans val.
    Här handlar det inte om det eftersom det inte ens går när vi skulle skaffa barn...

Min man är drivande i barnaskapandet så han vill verkligen!
  • Anonym (jag med...)
    Anonym (samma sits) skrev 2008-10-30 14:02:22 följande:
    min kille hade samma problem när vi träffades. gick nästan ett år när han tillslut lyckades. till saken hör att han inte har haft något längre förhållande innan och det verkade som han enbart behövde släppa spärrarna (som han inte visste fanns) lite och slappna av. när vi hade lärt känna varandra väll och kunde lita på varann så släppte det för honom!hoppas det löser sig för er med. jag vet att det inte är alls roligt, man känner sig lite smått odyglig själv med tillslut när man inte lyckats med att få sin älskling att komma
    Vi har ju varit tillsammans över 4 år..... och han har haft långa förhållanden före mig!
  • Anonym (jag med...)
    Anonym skrev 2008-10-30 14:19:09 följande:
    Anonym (jag med...) skrev 2008-10-30 13:58:28 följande: När förhuden åker bakåt så stramar det liksom åt, det gör ont tillslut.
    Då är det inte ett problem här iaf :-/
  • Anonym (jag med...)
    Anonym (Kille) skrev 2008-10-30 19:09:05 följande:
    Anonym (jag med...) skrev 2008-10-30 13:58:28 följande: Det gör väl inte så mycket, det behöver ni ju inte berätta för någon hur ni gjorde när du blev gravid.
    Nej det har jag aldrig gjort och jag har aldrig "klagat" eller ens visat min man att jag tycker det är jobbigt!

Devilsdaughter, jag kommer ihåg en gång i början av vårt förhållande då han sa att han var jättenära att komma.... men jag tror ändå på nått vis att han sa så för att släta över allt...

Vi kan alltså ligga och nöta och göra allt möjligt tills han är helt slut och jag har ställt upp på allt möjligt för att göra honom så kåt som möjligt, men det går ändå inte!
Svar på tråden Han kan inte få utlösning/orgasm