• Svar på tråden Grattis Jan-Robin!
  • LabLover
    Terryleene skrev 2008-10-30 20:43:27 följande:
    Har verkligen Jan-Robin och Izbelle namnsdag idag? Eller har familjeliv tagit sig friheten att hitta på egna namnsdagar?
    Ha, ha. Kul att någon annan sett och reagerat över det. Jag undrar detsamma!
    ♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
  • MIA SD

Jag undrade om de verkligen stämmer! Har då aldrig hört att det skulle va en namndag! Jag menar att de skulle man verkligen kommit ihåg!!

• BetongMorsa

Ja inte ens min lilla Tilda har namnsdag....vart e det gär landet på väg haha

• C r e d o

Hahaha, har inte lagt märke till det. Fy vad kul. Särskilt om det var första april i dag!

• Eisa
    Terryleene skrev 2008-10-30 20:50:39 följande:
    Jag har inte ens hört namnen innan.
    Har du inte? Gud ALLA heter ju J-R idag. Värsta WT-nejmet.

Nej då, det måste ju vara FL:s egna? Konstigt annars.
  • Eisa
    MyFine skrev 2008-10-30 20:53:28 följande:
    Jag funderade oxå över det där. Men tydligen så är dom två "inofficiella" www.dagensnamnsdag.nu/
    ok! men jan-robin.. come on
  • Luddvar
    Eisa skrev 2008-10-30 20:55:32 följande:
    ok! men jan-robin.. come on
  • MyFine

Man får visst önska sig en egen namnsdag på den där sidan om man heter nått flashigt (som Jan-Robin) som inte redan finns med.

• linjes

Fan funderade oxå över dom namnen,sonen heter ju Robin och han har ju namnsdag när robert har namnsdag...Blev lite konfu

• Marre
    MyFine skrev 2008-10-30 20:58:15 följande:
    Man får visst önska sig en egen namnsdag på den där sidan om man heter nått flashigt (som Jan-Robin) som inte redan finns med.
    Jamen det känns väl seriöst?

"Notera att vi nu även har listat alla inofficiella namnsdagar. Kontakta oss för att lägga upp just din namnsdag. Skicka in ditt namn och ett förslag på datum då du har (vill ha) din inofficiella namnsdag. Vi lägger därefter upp din namnsdag på sajten så fort som möjligt"
  • Marre

1 januari har t.ex. Azad namnsdag. Nyårsdagen, som i vanliga fall är namnsdagsfri

• MyFine

Åå, man kanske skulle maila in att man minsann heter Chewhyn och vill ha en namnsdag?

• Nenne 71
    BetongMorsa skrev 2008-10-30 20:52:33 följande:
    Ja inte ens min lilla Tilda har namnsdag....vart e det gär landet på väg haha
    Har inte Tilda en namnsdag? Det är jag nästan säker på.
Svar på tråden Grattis Jan-Robin!