Bi or not?
Vill bara veta vad folk anser. Jag kan tända på tjejer men har aldrig varit kär i en tjej. Bi eller inte? Har haft världens diskussion här hemma om det.
Nyfiken på vad folk har för åsikter?
Vill bara veta vad folk anser. Jag kan tända på tjejer men har aldrig varit kär i en tjej. Bi eller inte? Har haft världens diskussion här hemma om det.
Nyfiken på vad folk har för åsikter?
Kan du bli kåt kan du väl bli kär. Känner du dig sexuellt attraherad av kvinnor så är du väl inte hetero iaf.
Jag kände länge att jag bara var intresserad av tjejer endast för sex, kände mig hetro men nyfiken, tills jag föll för en tjej. Alltså kärlek, kär, förälskad. Då såg jag mig själv som bi.
Exprementell kan man ju vara...
Känner du för att kalla dig för Bi, så gör det. Om inte, låt bli.
Det finns ingen 'officiell' definition av Bisexuell som gör större nytta än att ta upp lite plats i en ordbok.
Att ställa frågan 'Är jag Bi' är helt onödig.
Jag känner på samma sätt som du. Jag tänder på kvinnor, men har aldrig varit kär i någon eller haft sex med någon. Har brottats rätt mycket med en ev definition på mig själv eftersom jag inte har några "Bevis" på att jag inte är hetro (om du förstår mig rätt).
Har iaf bestämt för att att det dels är skit samma, jag känner som jag gör och behöver ingen etikett. Och dels att ska jag ge mig en etikett så blir det bi.
är man oskuld hela livet så är man ju inte "neutrum" för det..
Och att man är bi innebär inte att man MÅSTE testa allt. Är man nöjd med sitt sexliv och sitt förhållande måste man inte ut och knulla andra bara för att man _kan_ tända på fler saker.
Är bi, tänder på tjejer men inte "utövande" bisexuell.
jag är nog bi då jag provat på oralsex med en kille
men jag föredrar tjejer.
skulle aldrig kunna bli attraherad av en kille mer än på sexuellt vis
Jag har inga problem att ha sexuellt umgänge med en tjej.
Och jag har faktiskt varit kär i en tjej samtidigt som jag vart tillsammans med
min sambo (som är kille).
Men jag tror faktiskt inte att jag skulle kunna flytta ihop och bo tillsammans med en
tjej mer än en vän.
Näää, jag vill helt enkelt ha tjej-kille förhållande med lite inslag av tjejsex då och då.
Svaret på din fråga: Jag anser att du är bi, om du känner sexuell attraktion.
Man behöver inte vara kär i tjejen i fråga.
Jag känner precis som du TS, och jag anser mig vara bi.. Har aldrig gjort något med en tjej, aldrig blivit kär i en tjej, men jag är säker på att jag är det.. eller nästan iaf
Anonym (xox) skrev 2008-11-14 21:35:00 följande:
BI om du dras till killar och tjer HOMO om du dras bara till tjejer. Prova sex med tjejer då vet du säkert. Fantasier kan skilja sig från verkligheten.Våga utforska sig själv, du är säkert ung och ledig, då det är bara söka vem du är egentligen.
Orka?
Varför sitta och sätta namn på vad du tänder på?