• emma enhörning

Renoveringsträsket/katastrofrenoveringar eller nåt liknande på kanal 5?

Efter onsdagen avsnitt av RoomService har jag bestämt för mig att de gjorde nån form av reklam för nåt program som skulle handla om folk som hamnat "lite fel" i sina renoveringar...
    Hittar ingenting om det någonstans nu, har sökt på kanal5.se och googlat, så nu ber jag om er hjälp!!!
    Vart hittar jag mer info?
    Tack på förhand!!! /Emma

• Svar på tråden Renoveringsträsket/katastrofrenoveringar eller nåt liknande på kanal 5?
  • Alicia05sMamma

Ja den reklamen har jag oxå sett nu när du nämner det. Men vilken kanal det gällde har jag inte laggt på minnet Fundersam

(¯`°?.¸ ღ Mammas lill loppa ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • Lerkorg

På kanal 5:s hemsida står det att de har ett nytt program på gång. De som har gått in i renoveringsväggen ska visst få hjälp. Kan det vara det du menar?

• Alicia05sMamma

Nu såg jag oxå att det stod på kanal 5´s sida

kanal5.se/web/guest/casting&p_p_id=K5AV_INSTANCE_sB6l&_K5AV_INSTANCE_sB6l_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_sB6l_articleId=862077&_K5AV_INSTANCE_sB6l_groupId=1701&_K5AV_INSTANCE_sB6l_version=1.1

(¯`°?.¸ ღ Mammas lill loppa ♥ ♥ ♥ Alicia ღ ¸.?°´¯)
  • emma enhörning

Men hur fan kan jag ha missat det? Tack, det var precis det jag menade!!! Letade som en tok flera gånger på deras hemsida...
    Tur att Familjeliv finns :)

Svar på tråden Renoveringsträsket/katastrofrenoveringar eller nåt liknande på kanal 5?