babysim i malmö
Undrar vilket babysim som är bäst i Malmö.
Undrar vilket babysim som är bäst i Malmö.
Ingen aning vilket som är bäst, har bara varit på ett! Vi går på aquababy på UMAS. Har varit jätte mysigt och känts tryggt och bra.
vi går på piggelins babysim, på rönnen i malmö och är nöjda!
Vi går på Swimmix på Öresundsgården i Limhamn. Har hört mycket gott om det! Själv har vi bara hunnit gå en gång, men det verkar vara kanon.
Vi går på Rund & Sund det är kanon!!! Där har dom koll på alla barnen så man är inte bara en i mängden :) Vi funderar till och med på att gå om sim 2 för vi trivs så bra där.
hur mycket kostar de olika ställena?
Vi gick två omgångar på Rund&Sund, där jag även gått på gravidvattenjympa. Absolut härligaste ledarna, även om omklädningsrummen är små och lite opraktiska. Vi fick ut massor av dessa kurser! Rekommenderas varmt.
Därefter tog vi en omgång på Swimmix, men jag tyckte inte alls om det. Främst för att det var kort tid och bråttom hela tiden. Kändes alldeles för mycket som massproduktion för min del.
Jag har hört att det finns ett sim i närheten av Konserthuset som också ska vara bra.
Simmet vid konserthuset är nog Aquasund har hört att det ska vara fina lokaler men vet inget om själva simmet.
Hedebris: Kolla de olika internet sidorna prisuppgifterna finns där.
www.rundosund.com/
www.aquababy.se/
www.swimmix.se/T/babysim-malmoe.html
www.piggelins.se/
Kolla även på in Svenska babysimförbundet www.babysim.org/ där finns flera ställen tror jag samt kan man se om ställerna är anslutna. Dom nämnda ovan är alla anslutna.
jag har kollat alla och har beslutsångest, är så svårt vill ju ha det bästa.
Tack för all hjälp.
Rund & Sund och Kerstin som instruktör :)