• Anonym (******)

bodycontact

jag och min man är med där....

nån mer?????

• Svar på tråden bodycontact
  • Anonym

Jag är med där. För att...ja, för att jag tycker det verkar spännande och för att jag skulle vilja ha mer sex! Sen skilsmässan blir det inte så ofta
    Och jag tänkte att personer där skulle våga lite mer än på andra ställen. Och kanske inte alltid främst vara ute efter "seriösa" fasta relationer. Men jag måste säga att det är lite trögt där, har inte fått något "napp" än..

Hur går det för dig och din man då?
    Har du varit med om något spännande?
    Vad är det du/ni söker?

• Anonym (******)

vi gick med i söndags o visst vi har kommit i kontakt med några par

vi har aldrig *gjort det* med andra par.

men våran önskan är i första hand att ha sex i samma rum, jag är väldigt pryd för sånt här vet inte alls om det kommer o funka men vi chansar o ser om det är nåt för oss.

• Anonym
    Svar på #2
    OK, det låter spännande Huvudsaken är väl att ingen känner sig pressad att göra något hon/han inte vill? Annars är det ju bara lek och spänning! blir lite avis måste jag säga...
  • Anonym (******)

så du har ingen man just nu??

• Anonym (mamma)

vi har gjort de en gång,i början av vårat förhållande o tyvärr hade vi oturen att träffa idiot till par,tjejen mer eller mindre var nymfoman,hon slet av min sambo kläderna när dom skulle visa oss husrunda..hmm hon ville ha en stor k*k o de fick hon ju om hon tog min sambo,sen försökte hon alltid kontakta min sambo för att få träffa honom sen själv,vilket ledde till att jag skickade hennes mail vidare till hennes man sen.. Vart skit less på henne,henns man hade en lite och hade ont i ryggen o orkade ej ha sex,jag ville ej vara me honom allt vart helt fel,för hon ville inte veta av sin man då.. visst vill ja göra om det sen men inte med främmande personer en gång till.har haft sex i samma rum med vänner till min sambo.de funkade bra, är man lite påverkad kan de vara enklare att slappna av,vi var helt nyktra.

• Anonym
    Svar på #4
    sorry, det framgick inte, jag ÄR man och hetero
    Och nej, jag har inget fast förhållande nu. Har varit gift två gånger. En gång jättelänge. Nu träffar jag ibland en tjej, men hon är tyvärr "upptagen" (fast vi kan inte låta bli varann! :..). Men om jag hade fast förhållande och en tjej som vågade så skulle jag gärna pröva som ni...
  • Anonym (******)
    Anonym (mamma) skrev 2008-11-01 11:06:00 följande:
    vi har gjort de en gång,i början av vårat förhållande o tyvärr hade vi oturen att träffa idiot till par,tjejen mer eller mindre var nymfoman,hon slet av min sambo kläderna när dom skulle visa oss husrunda..hmm hon ville ha en stor k*k o de fick hon ju om hon tog min sambo,sen försökte hon alltid kontakta min sambo för att få träffa honom sen själv,vilket ledde till att jag skickade hennes mail vidare till hennes man sen.. Vart skit less på henne,henns man hade en lite och hade ont i ryggen o orkade ej ha sex,jag ville ej vara me honom allt vart helt fel,för hon ville inte veta av sin man då.. visst vill ja göra om det sen men inte med främmande personer en gång till.har haft sex i samma rum med vänner till min sambo.de funkade bra, är man lite påverkad kan de vara enklare att slappna av,vi var helt nyktra.
    det lät inge vidare, hoppas på bättre tur nästa gång!!!
  • Anonym (mamma)

Vi har tänkte alltså att göra om det men MED RÄTT personer vill ja ha då med. Har en kille som gärna ställer upp,men tyvärr är han lite för på mig,när min sambo försvinner ut ur rummet så honom kommer de ej bli,utan den saken får komma om nåt år nu eftersom vi har en liten nu att tänka på.förut hade vi bara dom större barnen. visst de är kul grej men se till att skudda er när ni gör den saken även om dom försöker med att dom inte har något,man vet aldrig ändå..

• Anonym (******)
    Anonym skrev 2008-11-01 11:06:59 följande:
    Svar på #4sorry, det framgick inte, jag ÄR man och hetero Och nej, jag har inget fast förhållande nu. Har varit gift två gånger. En gång jättelänge. Nu träffar jag ibland en tjej, men hon är tyvärr "upptagen" (fast vi kan inte låta bli varann! :..). Men om jag hade fast förhållande och en tjej som vågade så skulle jag gärna pröva som ni...
    men förlåt !!!! pinsamt, jag trodde du var tjej .
  • Anonym (mamma)

ja och det ska bli flera gånger det kan ja lova ;) men inte med en sån brud/dam.. hon var ganska mycke äldre än min sambo,lika gammal som hans mor ;)
    Anonym (******) skrev 2008-11-01 11:08:09 följande:

det lät inge vidare, hoppas på bättre tur nästa gång!!!
Svar på tråden bodycontact