• LucasMama nr1

Fick en liten blödning igårkväll...hur snabbt kom förlossningen igång för er efter en teckenblödning?

Som ja skrev i rubriken = )

Fick en liten liten blödning med "rent" blod igår kväll...går nu o väntar på att allt ska starta...hur lång tid tog det för dig som fött tidigare o komma igång?

• Svar på tråden Fick en liten blödning igårkväll...hur snabbt kom förlossningen igång för er efter en teckenblödning?
  • Emelianfian

Från teckenblödningen tog det 2 dagar innan dottern föddes.

♥ Nellie dec -o7 ♥ Lillebror i magen BF jan -o9 ♥
  • LucasMama nr1

va drygt de är att bara gå o vänta...gjorde du nåt för o få igång det hela?

• Sötstrumpan

Jag hade en teckensblödning samt slemmis för snart två veckor sedan och fortfarande ingen bebbe här :=( Är i v. 40 nu (39+2) och på måndag skall jag få en hinnsvepning av BM, hoppas att det kommer igång efter det.

• Sötstrumpan

Japp, trodde inte heller att det var sant !

• Emelianfian
    LucasMama nr1 skrev 2008-11-01 14:38:04 följande:
    va drygt de är att bara gå o vänta...gjorde du nåt för o få igång det hela?
    nja... fick mer som mensvärk när blödningen började. så började plocka ihop väskan och kolla allt en sista gång för tänkte snart började det väl. hade värkar hela dagen innan dottern föddes...alltså dagen efter teckenblödningen. ne gjorde ingenting för att försöka få fram henne fortare... det är ändå hon som bestämmer och min bm hade sagt till mig att det är bättre att ta det lugnt för man behöver krafterna sen när man föder.
    ♥ Nellie dec -o7 ♥ Lillebror i magen BF jan -o9 ♥
  • HarryismyStar

jag börja blöda kl 17.30 och 21.28 va gossen ute!!!

• Bellbox

Slemproppen gick DELVIS (& utan blod) på söndagen, på torsdag morgon kom en blödning + resten av slemproppen, värkarna började samma dag, natten till fredag föddes lillan

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • LucasMama nr1

då får jag räkna me några dagar till verkar de som...*Suck*

• Meria

Blödde kl.18 och 03:30 natten därpå satte värkarna igång.

♥ Loke -06 & Lillebror v.35 ♥
Svar på tråden Fick en liten blödning igårkväll...hur snabbt kom förlossningen igång för er efter en teckenblödning?