• Rasmusnalle

Akupunktur för att hjälpa till vid graviditet? Nån med erfarenhet?

Hej

Jag och min man har i 4 ½ år försökt bli 3 men utan vidare framgångar

Har nyss gjort en första ivf behandling där vi fick fint resultat..många tester blev det och många starka plus..men lyckan blev kortvarig. Vi fick MF i v.6
    Funderar nu på akupunktur för att få knytet att stanna.

Har pratat med två tjejer om behandlingarna och det verkar positivt, men är dock nyfiken på om det finns fler som har genomgått akupunktur i samband med planerande av barn.

Kram

(¯`·..Väntan känns lång nu inför FET..·´¯)
  • Svar på tråden Akupunktur för att hjälpa till vid graviditet? Nån med erfarenhet?
  • nynaeve80

Jag funderar även på det... Så jag puffar upp lite.

• Rasmusnalle

Jag såg när jag hade skapat den här tråden att det redan fanns en aktiv akupunktur tråd som jag har börjat ta mig igenom
    Den tråden ger energi att försöka..måga av dem är gravida eller har redan fått sin lilla älskling via den vägen 

Så det är bättre att haka på där ist..stänger den här tråden nu!!

Kram
    Nalle

(¯`·..Väntan känns lång nu inför FET..·´¯)
  • Helena och Axel

Jag gick på akupunktur i samband med ivf:en. Om det är därför ivf:en lyckades kan jag ju naturligtvis inte säga. (men jag tror att det finns forskning på akupunktur i samband med barnlöshet och ivf. Har för mig att jag har läst något om det.)

Om inte annat så hjälpte akupunkturen mig att slappna av i mitt i allt jobbigt med ivf:en.

Svar på tråden Akupunktur för att hjälpa till vid graviditet? Nån med erfarenhet?