• SisselaM

verkar puregonet lika bra även om man sätter sprutan i navelhöjd o högre?

Hej,
    Jag som tycker att jag lusläst puregonpenbruksanvisningen. först idag såg jag att de rekommenderar att man tar sprutan i låret eller strax under naveln. Jag har har satt sprutorna lite till vänster eller till höger om naveln och lite högre upp än navelhöjd. Kommer hormonerna till nytta ändå eller har de dyrbara dropparna slösats i onödan?

• Svar på tråden verkar puregonet lika bra även om man sätter sprutan i navelhöjd o högre?
  • Dollars matte

Det är säkert inget som påverkar funktionen nämnvärt. Det är bara enklare och gör mindre ont att ta den i "fläsket" där under naveln. Jag tyckte i alla fall att det kändes mycket mer när jag råkade ta sprutan för högt upp en gång.

• angelfly

Spelar ingen roll vart för de går ut i blodet ändå...Bara att sätter du den lite under navel höjd på sidan gör de mindre ont som inlägg et säger...

• SisselaM

tack för svar. Jag är inte pinnsmal så det gjorde inte ont ovanför naveln heller... :)

Svar på tråden verkar puregonet lika bra även om man sätter sprutan i navelhöjd o högre?