• Anonym (hjärnsläpp)

Ett sms som visar att man är intresserad och vill träffas igen, UTAN att vara för påflugen, dvs minimera risken att bli dissad...

Ge mig tips hur jag kan snärja den goaste killen
    Som sagt, inte för porrigt/påfluget, utan ett sms som visar att jag är seriöst intresserad av att lära känna honom mer, och träffa han igen...

Tack på förhand :)

• Svar på tråden Ett sms som visar att man är intresserad och vill träffas igen, UTAN att vara för påflugen, dvs minimera risken att bli dissad...
  • Oliner

SKicka:

Hej snygging, vill du träffas och hitta på nåt???

Desto mindre intrasslat desto bättre

• målvakten

varför inte bara säga att du är intresserad av att träffa honom igen? :)
    de fungerar väll? måste man hinta jämt?:P
    de fungerar väll lika bra å säga de rakt ut? :)

• Anonym (hjärnsläpp)

jag tycker ju om o vara lite hemlig ;)
    Klart man kan skriva det rakt ut, men jag e ju tokrädd för att få nobben. (dåliga tråkiga erfarenheter...)

• målvakten

man vinner inget om man inte vågar ;)
    de flesta killar vill ha raka rör. alltså säga vad man vill rakt ut. :)

i alla fall ja å de killar ja känner.
    men vem vet han kanske föredrar hintar :)

• elektra1

visst är det tråkigt om man skulle få nobben.
    Men då vet man ju iallafall. Mycket bättre det än att gå och undra
    hur det kunde gått.
    Fråga bara om han vill hitta på nåt.
    Om  han säger ja, så kan du ju fråga honom om vad han tycker ni ska göra.

• Anonym (hjärnsläpp)

det är ju det jag inte heller vet om han gör, föredrar hintar eller raka rör??!!
    Kanske bäst att ta det lite piano ist tänkte jag. Faan, det är inte lätt :P
    Vi har umgåtts hela helgen i princip,till och från. Heeelt underbar natt/morgon i går, bara massor med myyyys.

• Anonym (lätt)

Så här, bara:

"Knulla?"

Det är kort och koncist och omöjligt att missförstå.

• Anonym (hjärnsläpp)

Hahah, "knulla" Jovars, tidsnog hamnar man väl där iaf, det var ju seriöst jag menade nu silly! :P

• Gung Ho

Anonym (hjärnsläpp) skrev 2008-11-03 18:14:19 följande:

jag tycker ju om o vara lite hemlig ;)Klart man kan skriva det rakt ut, men jag e ju tokrädd för att få nobben. (dåliga tråkiga erfarenheter...)
    Ta det som en man!
  • Anonym

Självförtroende är sexigt. Att inte vara rädd och ängslig för att bli dissad är sexigt.

Skriv något som du vill "Jag bjuder på Potatissoppa, ta med bröd" Eller "Vilken film vill du se? Jag bjuder"

Lycka till!

• Oliner
    Anonym skrev 2008-11-03 21:19:29 följande:
    Självförtroende är sexigt. Att inte vara rädd och ängslig för att bli dissad är sexigt.Skriv något som du vill "Jag bjuder på Potatissoppa, ta med bröd" Eller "Vilken film vill du se? Jag bjuder"Lycka till!
    ASG!!! Den med soppan var ju originell iallafall
  • Anonym

Typ

Hej!
    Ville bara tacka för senast, det var jättetrevligt. Vill du göra om det någongång så vet du var jag finns! Kram

• Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-11-03 21:22:33 följande:
    TypHej!Ville bara tacka för senast, det var jättetrevligt. Vill du göra om det någongång så vet du var jag finns! Kram
    Nej nej nej ... det låter aslamt... Som om man vore tillgänglig om och när han har lust. Jag skulle gå på den med soppan...lätt!
  • Anonym (hjärnsläpp)

Hahah, villka sköna svar ;)
    Add3> Hur gör män som blir dissade då, give me a lesson please :P
    Anonym> Soppa, ASG!
    O anonym kille, ja det lät desperat nästan, "tjena, ring så knullar vi", fine om det bara var det jag ville ha, men nu känns det lite som det kan vara en kille o satsa på

"bästisen" säger att jag ska vänta tills imorrn med o skicka ett mess, helt allämnt, hej hur e det, bla bla bla ni vet... Men om han nu mot förmodan inte är det minsta intresserad så vill jag ju få han till o bli det..

• Purrmission

Jag tycker att förslaget med potatissoppa var suveränt! Lite lagom lättsamt med självförtroende och humor men som ändå visar ett tydligt intresse!

• Anonym (Colan)

Ler stort detta får mig att tänka på en kille jag gillade som hade smeknamn cola på sin msn. Så en dag skulle jag skoja till det skicka ett meddelande till honom och skrev att jag vad sugen på lite cola.

Han svarade med att jag skulle få smaka på cola till helgen och så blev det. Åkte hem till honom...

Gissa vad han bjöd på

Colakakor hahaha ASG ännu idag!!

• Grabbo

Hade du inte haft så fula skosnören hade jag kunna tänkt mig att hånlga lite.

• Anonym (hjärnsläpp)

hahahahaha, spännande, han ringde, å genast blev man som en fnittrig liten skolflicka :D

• Kamme

Jag vart väldigt sugen på soppa...

hmm... *springer ut i köket*

Svar på tråden Ett sms som visar att man är intresserad och vill träffas igen, UTAN att vara för påflugen, dvs minimera risken att bli dissad...