• Juli1

Hemma med 2 barn på söder???

Hej!

Jag har två pojkar på 2 år och en på 1 månad. Hade tänkt vara hemma med båda eftersom 2 åringen inte är så förtjust i dagis.
    Men jag tycker samtidigt lite synd om honom om han inte får träffa så många jämnåriga när han bara är hemma med mig.
    Det verkar som alla har sina barn på dagis även om de är hemma med småsyskon.

ÖF är ju bra men som sagt det lär väl bara vara 1-åringar där...

Vore kul å träffa några i samma sits Om ni finns ???

Bor på söder i Sthlm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 21:29
    Oj nu blev det lite fel i texten....
    Har en son född nov-06 och en född okt-08. Alltså 2 barn

• Svar på tråden Hemma med 2 barn på söder???
  • Juli1

Fru HH: Hur länge hade du tänkt va hemma ??
    Vad hittar ni på om dagarna?

• Juli1

Fru HH: Va kul att du känner så många som är hemma!! Lycka till med syskonverkstaden...
    Hade varit kul å testa ÖF Dalen men det ligger lite för långt bort eftersom vi bor på södermalm

Alla jag känner m barn i min äldsta sons ålder jobbar nu tyvärr.

Ska ta mig till ÖF här å se om det finns några äldre barn kvar, fast jag väntar nog lite tills minstingen blivit några månader.

Vore kul å se om det fanns fler mammor m barn i samma ålder som är hemmamammor.

• Juli1

Hammarby: Va kul! Jag hänger gärna på och träffas med båda barnen vid nåt bra tillfälle.

Härligt att höra nån som vill vara hemma med båda barnen Jag har varit det nu sen lillen föddes, 5 v, vet inte om stora ska börja dagis el ej. Känns helt klart bäst och ha honom hemma, bara man träffar lite folk emellanåt.

Har inboxat dig åxå.

• Juli1

Ja men va kul!! Hänger gärna på nästa vecka nån dag!
    Vet inte riktigt vilken park det är, är det skånegläntan? eller ligger den längre bort kanske?

Låter bra hur som helst

Svar på tråden Hemma med 2 barn på söder???