• hammarby

Hemma med 2 barn på söder???

Hej!

Från 1:a december är jag hemma med mina två barn (med vårdnadsbidraget).
    Eddie är född i september -06 (han går på dagis nu men ska sluta, han går bara november ut) och Dante är född i oktober-07. En 1 åring och en 2 åring mao..

Har också lite kompisar som är hemma (bland annat Fru HH och henens dotter..hehe) och även grannar i huset bredvid som har en 1,5 och en 3 åring.
    Sen ska Eddies bästa kompis också sluta på dagis och vara hemma, de ska dock flytta till Nacka. Inte jättelångt dit egentligen så de ska vi försöka träffa också.

Och så springer vi på öppna förskolan vi med!

Var på södermalm bor ni? Innan vi fick barn bodde vi i slutet på Ringvägen. Längtar ofta tillbaka till söder!

Vi kan väl försöka träffas någon dag och leka med barnen? Vore skoj!  Eddie går ju fortfarande på dagis men jag har honom ledig ibland.

Jag lägger till dig i min adressbok så du kommer in på min sida. En liten varning bara, den är INTE uppdaterad på läääääänge...

Tjingeling!

EDDIE 060913 DANTE 071019
  • hammarby

Juli..
    Jag såg att du inboxat mig. Kul!
    Kom bara på att jag glömt bort att skriva var vi bor nu. Vi bor i Årsta. Det är ju bara en bro mellan oss och bussar går ju som sagt!
    Jag hör av mig till dig med mobilnummer och annat som kan vara kul att veta.

Hej så länge!

• hammarby

Fru HH..
    Klart ni ska göra det!
    Kanske lek i någon park? Eddie älskar Rosenlundsparken (vet inte om den har något annat namn) vid Södra station..bara att ta fyran. Och för er Juni1 är det bara en liten promenad..

Vi kanske kan ta nån dag nästa vecka, rentav?

Svar på tråden Hemma med 2 barn på söder???