• Catt

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Skriver en rad så att tråden hamnar bland favoriter :)

• Catt

Såja då var man hemma igen efter att ha varit en sväng hos bm. Bebis ligger med huvudet ner, fixerad och redo. Fina hjärtljud (mellan 135-145) och sf måttet ligger på 32 nu i 35 fulla veckor. Hade 129 i blodvärde och 4.9 i blodsocker. Blodtryck normalt och pinkeriet normalt det med :).

• Catt

Jag håller tummarna, de gånger jag och min sambo haft sex under dessa månader (alltså de få gånger vi haft samlag) så har det kommit lite blod dagen därpå.

• Catt

Låter som om vi aldrig har sex men just för att jag tycker att det är obehagligt att det kommer blod så gör vi andra saker än just regelrätt samlag.

Nu håller jag tummarna för att ditt pyre stannar!!!

• Catt

Kanelbulle, de där banden hjälpte tyvärr inte mig :( hoppas att de fungerar bättre för dig. Tabletterna hjälpte men kunde nästan somna stående när jag tagit dem :). Hoppas att du snart mår bätte men som du säger så är det ju bra att du förtfarande har symtomer, hade det varit missfall så hade de ju trappats av fort.

• Catt

Grattis vad kul!!

lightfish skrev 2008-11-12 10:37:59 följande:
    Vad snäll min man är som är inne och skriver att vi vet men att JAG får berätta! *trumvirvel* Vi ska få en POJKE! Han visade upp sig på första bilden när hon satte staven mot min mage så det var svårt att INTE se . Han är jättefin och vi fick en hel del riktigt bra bilder. Det där med BF var en dag hit eller dit men deras databas låg nere...
  • Catt

GRAVIDA

Henlin: BF 17/11 2008, 1 son född april 07, Höganäs
    Mars2007: BF 4 december 2008, 1 flicka född 07, Ängelholm
    Catt: BF 11 december 2008, inga barn sen tidigare, Örebro (flicka enligt RUL)
    FlakeZ: BF 26 december 2008, inga barn sedan tidigare. Stockholm
    AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå
    Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå
    Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö
    Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm
    Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund
    Disa D, bf ca 6 mars, första barnet!
    Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
    Zalåå: bf ca 30/3, 1 son född 06. Göteborg
    Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge
    Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm
    Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
    Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB
    Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro

I VÄNTAN PÅ +:

Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL 23/10?, BIM 7/11 försök 1 efter mf, försök 5 totalt
    Eva Marianne (en Värmlandstös): ÄL ca 2/11??, BIM 16/11??
    Rauur: ÄL ca 16/11, BIM, Början av dec., 1 son född 06, Försök 7. Junsele
    majsanna: ÄL ca 20/11 BIM ca 4/12 inga barn sedan tidigare. Försök 8. Norrköping

• Catt

Eva Marianne, Mega grattis till dig!!! Fan vad kul!!!

• Catt

Klart man får klaga. Är själv grymt trött på att vara gravid nu. 22 dagar kvar men för min del får liten titta ut när som! Längtar efter att ha bebis på utsidan istället för på insidan :)

• Catt

Grattis Henlin!! Vill också gosa med bebis nu ju :)

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!