Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Lämnar ett litet avtryck i den nya tråden så den hamnar bland favvisarna!! Vill ju för guds skull inte tappa bort er!
Lämnar ett litet avtryck i den nya tråden så den hamnar bland favvisarna!! Vill ju för guds skull inte tappa bort er!
Här händer inte ett SKIT skall jag be och få berätta.......är sååååå trött på detta. Det känns lite vemodigt att säga så då en del av oss inte ens blivit gravida än men ni kommer att förstå i slutskedet ni med!
Igår var jag hos BM och kollade så att allt var OK, vilket det var. Bebis ligger väldigt långt ner. Besökte sedan mitt jobb och alla barnen blev förstås glada av att se mig men undrade om inte jag skulle få den där bebisen snart?? Det känns konstigt att vara ifrån dem såhär, när man är så van vid att följa dem varje dag!
Idag är Lukas hemma med mig. Han fick en spruta förra veckan som skulle kunna ge hög feber efter en veckas tid och igår kom den som ett brev på posten. Men idag ligger han bara på 38,1 så han är pigg! Vilket man alltså inte kan säga om han stora, tjocka, svullna och oviga mamma! Känner mig hemsk för tillfället!
Nu skall vi förbereda lunch och sedan skall vi sova!
Tack för allt stöd och omtanke.....det värmer. Det är ju inte dags riktigt än så det är väl bara till att stå ut.
Här händer det inte ett skvatt....tur är väl det kan jag känna vi har liksom ingenstans att göra av sonen om det skulle hända något. Jo nu över helgen har vi hans farbror men på måndag vet jag inte riktigt vad vi skall göra . Lukas farmor, farfar och morfar är bortresta till och med tisdag.... Gäller väl att knipa för min del!
Idag har jag varit hos BM på kontroll (förhoppningsvis den sista). Fick en tid nästa torsdag men den tänker jag minsann inte gå på, tills dess skall jag väl förhoppningsvis ha tryckt ut denna lilla bebbe!!
Allt såg i alla fall bra ut!
Nu skall jag hämta lilleman på förskolan!
Virra vad vackra ni var på korten
ligtfish & Nixx Grattis till den väntade sonen!
Godkväll,
Här händer det inte mycket på barnafödandefronten. Har kraftig värk i rygg och molande känningar i mage men det hade jag igår också vilket gick över i natt vid ca 03.00. Får se om det blir likadant inatt eller om bebben bestämt sig för att göra en lite tidig entré, inte mig emot.
Här händer inte ett skvatt, tror faktiskt inte att bebben kommer imorgon. Lukas var så punktlig, han kom minsann när han skulle!!
Jag har ändå städat och grejat hela dagen men inte det minsta känning av att något skulle vara på G!