Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Här har det hunnit skrivas en massa redan!! Snart ska Emma hoppa i säng sedan blir det parkering i soffan..
Här har det hunnit skrivas en massa redan!! Snart ska Emma hoppa i säng sedan blir det parkering i soffan..
Idag har jag varit hemma och faktiskt lyckas ta det realtivt lugnt..
Usch, vad hemskt Rauur!! Hoppas verkligen han har en lindrig variant.
MimmiP, hoppas du orkar hålla ut! Kan ju vara lite hormoner i graviditeten som gör det hela värre.. för det märker jag... det var t o m så att sambon frågade om jag fortfarande tycker om honom! Åtminstone kan det ju vara en del i det hela. Kan bara tänka mig hur jobbigt du har det! Förhoppningsvis får ni vara lite mer tillsammans snart och kan hitta tillbaka till er igen!
Kram på er båda!
Håller tummarna för ett plus Eva Marianne!!
Och att ni andra får ett fint plus i julklapp!
Usch, idag är jag trött har ont i sidan, illamåande och huvudvärk.. längtar till jag ska hem. Man skulle kanske ha tagit sjukskrivningen på 100 % istället för 50.. ja, ja en vecka till sedan är det slut.
Var hos bm igår och allt såg bra ut. Hjärtljud på 150, sf-mått på 34, alltså samma som för 2 veckor sedan så det bör ju innebära att magen är på väg nedåt. Hb på 138 (utan en enda järntablett) och blodtryck på 95/55.
Kanelbulle, vad jobbigt med illamåendet!! Hoppas du slipper allt för långa besvär av det!! Och skönt att det inte kom mer blod! Vad jag förstått så är gammalt blod "bra".. det är färskt blod som innebär störst "risk". Däremot är det ju många som blöder i början. Jag är en av dem. Med Emma blödde jag färskt blod men hon är ju här nu så
Hoppas allt går bra på inskrivningen! Tycker oxå du kan ta upp blödningen.. om inget annat har du kanske en bm som är snäll och "ger" dig ett VUL. Även om det inte är något fel så är det ju alltid roligt att få se den lille/a!
Får nog hålla med Catt.. seabanden är jag inte säker på.. köpte dem så pass sent att illamåendet var på övergående så jag tror snarare det var det som gjorde att det blev bättre snarare än seabanden. Postafen gjorde mig helt utslagen så jag hade aldrig kunnat ta dem och gå till jobbet.. Men alla är vi olika och med lite tur så fungerar det för dig!!
Hoppas på ett fint plus i nästa vecka då!
Ja, man får ju gratulera till lillkillen!! Spännande!
Själva vet vi ju inte men vi får ju snart veta ändå
Här sitter man och är lagom tjock!!
En veckas arbete till (eller mindre eg. eftersom jag ju är sjukskriven och kommer ta en kompdag på fredagen!
Lycka till nu Rauur!! Kör hårt!
Håller tummarna för ett fint plus här i tråden i veckan!
Tittade igenom tråden och mycket riktigt skrev Serafine omkring d. 6/11 att mensen kommit Hoppas hon orkar titta in snart igen!
Kör ytterligare ett försök med gravidbaciller... annars kanske någon får "ta över" när det börjar titta ut bebisar?? Så när Henlin får sin så blir någon gravid osv.. Hoppas!!