Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Lämnar också ett första spår i denna tråd.
Lämnar också ett första spår i denna tråd.
Mimmi P:
Ger en stor styrkekram.
Förstår att det är jobbigt. Sitter nästan o gråter när jag läser vad du skriver.
Måste vara otroligt jobbigt att behöva gå genom allt själv. Och förstår att det blir ännu jobbigare när du varit tveksam från början.
Då hade det ju varit skönare för dig om han funnits hos dig mer o stöttat o att du inte behöver gå genom allt själv.
Får hoppas att ni snart kommer ur svackan o att ni får mer tid för varandra. Både innan o när bebisen väl kommit.
Stor kram
Idag har jag köpt första bebissakerna.
Köpte ett tre pack med strumpor för nyfödda. SÅÅ söta.
Tänkte slå in ett par o ge sambon på söndag på fars-dag o lägga i en lapp o skriva: håll ut pappa, jag kommer när jag är redo.
Men sen när jag kom hem så fick jag bara en så jobbig känsla i magen. Gör jag för mycket? Är det en bra idé?
Tänk om det går fel? Ska man kanske låta det gå iaf de mest kritiska 12 veckorna?
Vad tycker ni tjejer?
Vet att jag väntar barn o inte missfall.
Satt igår och tänkte på att jag känner inte så mycket av graviditeten. Visst fortfarande ömmande bröst men annars inte så mycket. Hade ju mycket molvärk precis när jag plussade men det försvann förra veckan.
Men tji fick jag för det. Imorse kom illamåendet som en blixt från klar himmel. Var tvungen att ta mig ett snack med porslinsbussen. Men sedan släppte det lite iaf och det släppte ytterligare efter att jag fått i mig frukost.
Känner lite lite nu men inte alls som i morse.
Hoppas det var en engångsföretelse........
Axels mamma Sanna skrev 2008-11-06 13:23:32 följande:
Eva Marianne skrev 2008-11-06 16:09:14 följande: