Inlägg från: Zalåå |Visa alla inlägg
  • Zalåå

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Jag förstår inte hela grejen med de där järntabletterna.
    Ok att äta dem om man verkligen behöver men enligt min BM så hade jag ett bra värde på inskrivningen och nu ett antal veckor senare sticker hon till mig en lapp med information om Niferex och säger att nu är det dags att börja äta järntabletter. 1 om dagen resten av tiden. Ke? Om jag har bra blodvärde ska jag väl inte behöva äta dem? Har för mig att det är inte bra att ha för högt heller.
    Har faktiskt struntat i att köpa tabletterna. Får se om hon kommenterar det nästa gång vi träffas.

• Zalåå

Rauur: Min son kommer också vara ca 3 år när nr 2 kommer. Vi har också funderat på det där med vagn fram och tillbaka. Vi provade en massa olika syskonvagnar och kom fram till att han nästan redan nu är förstor för dem så vid tre år kommer han ha "vuxit ur" den. Vi har en Brio som vi funderar på att byta ut och eller skaffa en ståbräda till en ny vagn.

• Zalåå

Ser att listan måste uppdateras. Mitt BF stämmer inte.

FÖDDA
    Mars2007: Emma född 30/3 - 07, Elias 21/11 - 08 (BF enl. RUL 4/12), Ängelholm
    Henlin: , Lukas född 29/4 - 07, Elise född 25/11 - 08 (hade BF 17/11), Höganäs
    Catt: Tuva född 10/12 -08, Örebro

GRAVIDA
    FlakeZ: BF 26 december 2008, inga barn sedan tidigare. Stockholm
    AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå (Tjej enl RUL)
    Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
    Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
    Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm (Pojke enl RUL)
    Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund
    Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
    Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
    Zalåå: 27/3, 1 son född 06. Göteborg
    Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)
    Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke enl. RUL.. övertydligt)
    Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
    Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
    Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro
    Eva Marianne: BF 24 juli, första barnet, Värmland
    Rauur: BF 6 Augusti, andra barnet, Junsele

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!