Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
För övrigt är det 28 år sedan min mamma låg på bb o snosade på en liten( eller stor 4510 kg o 53 cm) nyfödd bebis.
Längtar till man själv ligger där med sitt underverk:)
För övrigt är det 28 år sedan min mamma låg på bb o snosade på en liten( eller stor 4510 kg o 53 cm) nyfödd bebis.
Längtar till man själv ligger där med sitt underverk:)
Åh tjejer! Står i valet och kvalet. Har ju som sagt hittat vagnen som jag vill ha (bara den är bra att köra) och de är ju en crescent. Den som jag vill ha är i färgen sand. Men nu har vi hittat ett ställe som man kan beställa vagnar ifrån och de får in nya vagnar nu i dagarna (dock osäker på om det är en 08 eller 09 men det spelar ingen roll). Iaf så har de i svart med vita detaljer eller svart med röda detaljer som också är fin men dock inte alls lika fin som sand. Men den kostar 4995 kr inkl frakt. Och sand kommer nog att komma in i mars trodde hon men då till för ca 6000 kr.
Hur skulle ni göra?
Är det värt 1000 kr för att få den färg som man vill ha eller ska man ta den som är nästan lika fin men 1000 kr billigare.
Det som är bra när man beställer den så får man % på skötväska och regnskydd också och nygarantin börjar inte gälla förrän barnet är fött. I butik gäller det ju från dagen som man köper.
Åh, vet inte hur jag ska göra. Men behöver nog bestämma oss i dagarna ifall vi ska ha en av de billiga för de går åt som smör i solsken.
Alltså det är exakt samma vagn men bara två olika färger. Det som är att i svart finns den kvar i förra årets modell o den i sand(typ mörkbeige) är slutsåld o kommer som 09 därav dyrare då de säljer ut den gamla eller vad det nu är.
Men får se nu om det överhuvudtaget blir en sådan. Jag vill, men sambon har för första gången kollat lite olika barnvagnar på nätet idag o hittat några som är ganska snygga o lite billigare. Men måste kolla upp hur de är o hur de känns.
Den som jag är kär i är ju säkrast.
Och den snyggaste också. Det håller sambon med om också. Men han ser också att det kan bli billigare med en annan.Så får väl ge med mig o åka ut o kolla lite.Men känns de inte bra hoppas jag verkligen att han förstår.Sen kanske jag tycker någon av de andra känns bättre än den jag är kär i det vet jag ju inte än. Men de kommer nog tyvärr inte bli en av de som de säljer ut för vi kommer inte hinna ut o pröva innan. De känns lite surt.Men men...
Tänk om man hade haft en man som säger ja o amen om vagnköpet.
Den i sand är väldigt fin men som ni säger säkert svårt att hålla ren.
Har funderat under dagen o blir mer o mer sugen på den svarta till bättre pris o skulle kunna ringa o beställa den imorgon men har ju som sagt inte riktigt med mig sambon. Skulle kännas surt sedan om vi bestämde oss för den vagnen o får betala 1000 kr mer och fullt pris på tillbehör för att vi inte bestämt oss i tid. Som ni märker är jag väldigt fäst vid denna. Men får väl ge de andra vagnarna en chans. Kanske tjänar några tusen på de.
Gå in på crescentbaby.se tror jag det är o så classic. Är sand eller den svarta med rött jag vill ha.
Pratade ju barnvagn förut. Någon som kan hjälpa mig. En av vagnarna som kommit upp är en vagn som finns på
www.annaaxel.se och där finns det både en vagn som heter Focus och en som heter Senator.
Har kollat lite och är nog mest inne på focus utav dessa vagnar. Vill ha så man kan ta bort..... nu står det stilla....vad heter det??.... Det som sitter över liggdelen?
Kan ju vara skönt på sommaren att bara ha själva liggdelen och inte "locket" på.
På focus kan man ta bort den men på senator så se det ut som om man bara kan vika upp det.
Men är ju en väldigt billig vagn. Men har inte hört så mycket om dessa.
Ja de är verkligen en djungel med allt runt vagnen och alla dessa vagnar som finns.
Men vi får se vad som händer.
Men känns som om det snart är dags att ta tag i det.
Gick in i vecka 17 igår och tiden bara flyger iväg. Men kommer inte köpa någon vagn om jag inte fått klämma och känna på den.
Eva Marianne skrev 2009-01-22 15:02:53 följande: