• hopee

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

lightfish: Du har rätt, det är bara det att jag alltid har en känsla att mina "problem" är obefogade eller löjliga så jag vill inte ringa och störa BM. Tramsigt egentligen. Ringde och hon trodde att jag överansträngt mig, och att det var ligamenten som spökade. Skulle avakta och om det inte blev värre så var det lugnt.

Eva Marianne: Tack för dina ord, det var skönt att höra. Så försöker jag också tänka, vet att det är jättesvårt att bli sjukskriven. Ska nu ta det lugnt och ta hand om mig och min bebis
    Och du, jag hade också jättemycket växtvärk i början. För de flesta är det ju så att graviditeten är som mest påfrestande i första trimestern och sen i tredje, så inget konstigt i det. Jag tyckte också det var jobbigt i början, vilket jag blev så förvånad över när man längtat så mycket.

• hopee

Vad tråkigt att höra Kanelbulle! att bara kunna gå och vänta hur det ska bli...en sådan helg önskar man sig ingen. Tycker också du ska ringa in om du tycker det blir för olidligt att inte veta. Du ska ju inte behöva ha den oron..allt är kanske bra ändå ju. Jättestor styrkekram till dig!

• hopee

GRATTIS MARS!! Vad lyxigt att du har din lille plutt hos dig

• hopee
    henlin skrev 2008-11-25 02:20:13 följande:
    Nu åker vi in, hoppas att det är på riktigt!
    Vad spännande! Ska hålla alla tummar!
  • hopee

JA!Äntligen Rauur! vad glad jag blir för din skull!

• hopee

FlakeZ: Haha,gud vilken festlig mage!!

Hinner inte heller riktigt med här i tråden det skrivs en massa

• hopee

Åh grattis Catt!!! Vill också... Tuva heter min brorsdotter på 2mån också, supersött namn.

• hopee

Ja du får äta sill och varmrökt lax( om den är nygjord)Var själv på julbord i lördags det var lite saker jag fick förorsaka men inta alls mycket!! hoppas du får skoj!

• hopee
    A L T A skrev 2008-12-10 17:24:54 följande:
    Tack! Får nog låta bli laxen får jag tror inte de finns någon som jag kommer kunna fråga. O på jobbet är det ingen som vet om våran hemlighet än.Tråkigt för jag älskar verkligen rökt lax men vad offrar man inte för pyret.
    Ja gör det som känns bäst för dig. Jag brukar köpa varmrökt i affären då får man ju ett bäst-före datum, och är det inte i slutet av hållbarheten så är det lugnt. Kan inte vara utan den och dessutom är det så nyttigt.På julbordet var vi den första och enda sittningen så jag antog att laxen var ny tror inte de ställer fram gammal, men var kanske dumt av mig.
  • hopee

virra: vad omtumlande det måste vara! Samtidigt måste det vara skönt att veta att det inte är någon fara om han ändå tvunget vill ut tidigare

Själv börjar jag få ångest inför förlossningen, läser allt för mycket om alla hemska förlossningar här på fl. Nästan alla mina kompisar har också haft jobbiga, så pass att en av dem kommer inte att skaffa flera barn... inte lätt att förtränga detta men han måste ju ut!

• hopee

Axels mamma Sanna och FlakeZ: Tack för era ord! önskar bara man hade det bakom sig inte framför sig...

FlakeZ: Din mage ser häftig ut den står verkligen rakt ut men det måste vara tungt. Tycker du har all rätt att vara ett hormonmonster nu, men tur kanske för din make att det snart är dags

virra:då vet du inte hur länge du får stanna? skönt att lillen mår bra iaf.Hoppas du finner något sätt att få dagarna att gå...

• hopee

virra: Nej har inte varit på något Aurora samtal, har inte ens berättat för min bm hur jag känner. Är nog lite rädd för att det blir större på något sett om man pratar om det( inte så logiskt tänkt jag vet)får se om jag tar mod till mig när jag ska dit på tordag och göra glukosbelastning. Tack för att du tänker på mig! Ja skriv mer sen när du orkar så vi får koll på läget här inne Är du nervös, eller det känns lugnt?
    Stor kram

Grattis gustafssons, det var ju det du önskade dig en liten tjej

AMS: Börjar det närma sig för dig med tro, spännande spännande...

• hopee

FlakeZ: Vad spännande att det är på g! Hur känns det nervöst, eller du är lugn?

Lillajag: Tycker du de här aurorasamtalen verkar bra? du har väl iof bara varit på ett men jag är lite nyfiken på hur de är och vad det säger

god natt på er!

• hopee

Jättegrattis FlakeZ
    Vad härligt att allt fler bebisar ploppar ut

• hopee

Grattis virra! Jag fyller 30 i mitten på februari, får se hur man orkar fira den

Vem är det som har närmst bf nu? är det du virra?

• hopee

Lillajag: Skönt att samtalen hjälper! ska nog försöka leta upp den där boken jag...

virra: Vad störigt!! vad har bm sagt?

Idag var jag på tillväxt-ul så mysigt att se lille plutten igen. Det såg förstås väldigt trångt ut där inne, han hade fötterna nästan ändå upp i ansiktet och händerna tryckt upp i ansiktet också. Bm sa att han har en riktigt pussmun, han låg där och svalde vatten och försökte suga. Såg roligt ut! fick med bilder hem och jag måste erkänna att han ser lite rolig ut,med stora läppar och jättestor näsa men proportionerna på näsa och mun är väl svårt att se på ul hoppas jag?! tankarna finns där också:mår han bra, är han frisk..

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!