• Rauur

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Usch vad läskigt Kanelbulle! Hoppas innerligt att bönan håller sig kvar.
    Men att du inte har blödigt något mer låter lovande.
    Jag tycker att du ska ringa din BM så du får stilla din oro litegrann iallafall!

Här hemma står det still för närvarande.

Har inte hunnit pratat med sambon än om bebisverkstaden, men just nu så är det nog inget problem. Så troligtvis så blir vi kvar i bebisverkstaden ^^,
    Har börjat tagit mina ältester nu också, men inge utslag ännu.
    Och så har både jag och sambon blivit förkylda. Eller, jag har varit det över en vecka men sambons bröt i häromdagen.

Som sagt, en förkyld karl är en död karl.
    Hoppas han bara orkar hålla igång sen under äl-tiderna.

• Rauur
    Lillajag1979 skrev 2008-11-10 14:45:55 följande:
    Underbart, underbart UNDERBART!!!! Allt var bra med lillbusen!! Och vet ni vad... Det blir ÄNNU en pojke i tråden! Jag ska få en sooon!
    Va roligt:)
  • Rauur

Grattis till grabben LF :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, känns som allt står still här hemma.
    Ältestar i vilket fall och inget utslag än, men är ändå bara på dag..13. Förra månan kom ägglossningen på dag 18. Eller, utslaget iallfall. Så det var väl på dag 19.

Kommer ligga lite lågt här i tråden tills BIM,så jag får lite annat att fundera på.
    Men, kommer givetvis kika in här då och då och se vad som skrivs:)

• Rauur
    A L T A skrev 2008-11-12 15:58:52 följande:
    Nu har jag varit hos BM och allt såg bra ut. Järnvärdet (vet inte vad det heter i "fackspråk") låg på 136 blodtrycket 136/71 blodsockret var bra. Blev erbjudna ett KUB-test så de nappade vi på. Så ska väg på samtal den 3:e december och sen gör de ul någon vecka efter det. Så då kanske vi får en bild att ge bort i julklapp Fick en massa lappar och broschyrer så har något att läsa ikväll Frågade också om blödningarna och hon sa att det inte var någon fara. Så nu är första milstolpen nådd
    Va skönt att allt var okej!
  • Rauur

Hoppsan hejsan, idag vart det stegring på ältestet! Dag 15..3 dagar tidigare än förra månan:)
    Så nu blir det full kareta från och med ikväll tills efter helgen - har jag bestämt;)
    Hoppas karln orkar!

• Rauur
    v i r r a skrev 2008-11-13 13:23:11 följande:
    Rauur! Lycka till
    Tack^^,

Du behöver inte känna dig misslyckad. Huvudsaken är att du får vila så du mår bättre!
    Och så att det inte förvärras såklart.

Nu har jag nog inte gått igenom samma grej men, jag vart ju gravid då jag var 17½ och gick andra året på gymn.
    Hände en grej i början av graviditeten som gjorde att jag fick både ångest och vart riktigt deprimerad. Fick sjukskrivas ifrån skolan sen så var jag tvungen att hoppa av för att jag inte kunde läsa ikapp allting. Så, jag var hemma praktiskt taget hela min graviditet.

Du ska inte känna dig misslyckad! Alla har inte rosenröda graviditeter.
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!