Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Hoppas verkligen att du snart får ditt efterlängtade plus så du får en rikigt fin belöning för att du varit utan medicin.
Håller alla tummar och tår som går!
Fan fan fan!!
Igår hade jag lite ont i magen på kvällen o idag när jag var på toa för några timmar sedan kom det blod på pappret:(
Vet inte vad jag ska tänka eller tro.
Det var bara lite som kom ut nu o det var bara mörkbrunt. Sedan har det inte kommit mer. Men kände lite med ett finger inne o där fanns det lite mer. Men endast mörkbrunt.
Vad ska man göra?
Jag dör om det är ett missfall på gång. Sån jäkla oro i kroppen just nu. Vill bara lägga mig ner o gråta.
Kom och tänka på en sak. Igår hade vi sex o då gjorde det lite ont, det kändes som om han kom väldigt långt in. Kan det ha något med det att göra? Har hört att man kan vara extra känslig i början.
Är det någon som haft så här?
Usch tårarna rinner. Tänk om pyret inte vill stanna där inne:(
Tack för era svar tjejer.
Kan säga att vi bara haft sex två gånger sedan jag plussade.
Det är inget färskt blod alls. Utan mörkbrunt nästan lite skiftande i mörklila om ni förstår.
Hoppas verkligen att det bara är pga sexet.
God morgon tjejer!
Inget mer sedan igår. Varken inatt eller nu på morgonen.
Hoppas så innerligt att det inte blir något mer. Men vi får väl se under dagen.
Skönt att höra att det är vanligt men usch vad orolig man blir iaf. Lovar att hålla er uppdaterade.
Ja de är skönt att det inte har kommit något mer blod.
Ska till BM på onsdag så kan prata med henne då.
Men de är fruktansvärt jobbigt nu. Man håller andan varje gång man är på toa.
Eva Marianne skrev 2008-11-10 15:15:39 följande:
Eva Marianne skrev 2008-11-10 15:15:39 följande:
Nej jag ska inte göra något vul. Ska bara till bm på onsdag på inskrivning.
Men funderar på att kanske boka ett privat.
Har inte haft några mer "blödningar". Så de var säkert inget att oroa sig över. Men hur lätt är det att låta bli?
Usch måste få gnälla lite.
Mår SÅÅÅ fruktansvärt illa. Imorse hjälpte inte ens kex och saft innan jag klev upp. Det kom upp lite senare.
Sitter på jobbet och kämtar mot att inte kräkas.!!! BLÄ!!!!!!