• henlin

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Hej hopp,

Nu har vi varit en sväng på Öppna förskolan och haft rytmikstund, det var mycket hopp och studs! Jag har också dammsugat och våttorkat hela nedervåningen och jag har inga känningar, blir tokig! Får väl ta mig an ovanvåningen också dåSkrattande!
    BEBBEN SKULLE JU KOMMA IDAG!!!

• henlin

Nu har jag haft fotvård, gjort pedikyr och manikyr. Kom på att mina uppsvullande bollar till fötter med små prinskorvar till tår inte såg så inbjudande ut för en barnmorska att ha i huvudet.
    Skulle behöva raka benen och bikinilinjen också, men den där bikinilinjen är liksom lite svåråtkomlig för tillfälletSkrattande.

virra - bra sammanfattning, vilken koll!

• henlin

Nu sitter jag här igen, ingen bebis på G tyvärr. SKIT!!

Skall gå och vila en stund så att jag får fylla på med lite krafter inför den stora uppgiften som förhoppningsvis är nära nu!

Har en kompis här på FL som skulle haft för två veckor sedan, nu ligger hon magsjuk. Hur kan man ha sådan osis, man är ju så "liten" och sliten då. Hur skall hon orka med en förlossning nu. Jag är i alla fall nära döden när jag är magsjuk, stackare!

Eva Mariannne - hoppas att testerna kommer idag och att de kan förgylla din dag med ett !

Lillajag1979 - KRYA PÅ DIG!

• henlin
    Eva Marianne skrev 2008-11-18 15:33:07 följande:
    OMG!!! Testet var positivt!!! Jag ska bli mamma :) :) :) Helt ofattbart, jag var verkligen inställd på att det skulle bli ännu ett minus...Det är inga som helst tveksamheter med testet, heller. Direkt när jag förde ner stickan i urinet kom de två strecken upp, jättestarka båda två. Eventuellt skulle det inte synas förrän efter 5 min.Oh, shit, liksom... Nu är det på riktigt... Det är ju nåt helt annat...

ETT JÄTTEGRATTIS FRÅN MIG TILL DITT

Själv orkar jag snart inte vänta längre på att  skall försvinna, hihihi!

• henlin

Börjar ju känna mig ganska klumpig nu men jag kan ju inte jämföra mig med den mamma som födde tvillingar på Helsingborgs lasarett igår. Hör och häpna de vägde 7121 g tillsammans!!

• henlin

godmorgon girls, i am still here!!!!

• henlin

Mars2007 hann minsann före mig, hon fick en liten kille idag!! Ett STORT GRATTIS!!

• henlin
    Yinsan skrev 2008-11-22 12:47:02 följande:
    Stort grattis till Mars 2007! Va underbart!Henlin, hoppas eran bebis tittar ut snart!Kanelbullen, låter hoppfullt ändå tycker jag med inget mer färskt blod, håller tummarna för er att bebben stannar kvar hos er!
    Jag hoppas det med!
    Idag har jag varit ute och åkt pulka med sonen i ett par alldeles för tajta skidbyxor, men vad gör man inte för att få uppleva sonens första möte med snö! Magen är ju inte precis liten för tillfället!

Har dammsugat, torkat golven, dammtorkat, hängt upp nya gardiner mm men ändå händer inget därinne. Vad skall jag ta mig till??????
  • henlin
    Yinsan skrev 2008-11-24 18:35:56 följande:
    Kanelbullen, va skönt att höra att det inte kommit mera!Serafine, kör på!!!Henlin, kläm ut bebben nu!
    Jag försöker men det går inte så bra!!!
  • henlin
    Lillajag1979 skrev 2008-11-24 19:45:22 följande:
    vräk han! :-d
    Hur gör man det då???
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!