Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
Majsanna: och fina bröllopsbilder också såklart!!!
Majsanna: och fina bröllopsbilder också såklart!!!
Oki! Tackar för info Jag misstänker att jag kommer behöva sjukskrivas... känns verkligen som ett misslyckande fast jag vet att jag inte borde känna så.
Axels mamma Sanna skrev 2008-11-12 19:35:09 följande:
Oki! Tackar för info Jag misstänker att jag kommer behöva sjukskrivas... känns verkligen som ett misslyckande fast jag vet att jag inte borde känna så.
Kallo, jag såg att du var i kina tidigare men jag har missat vad du gjort där (förutom shoppat bebiskläder )? Turistat? Jobbat? Nyfiken
Jag måste bara tipsa er här inne.. om ni får foglossning eller värk pga ngt annat under graviditeten så måste, MÅSTE, måste ni prova TENS! En liten apparat som skickar in svag elektricitet i huden/musklerna och fungerar smärtstillande. Jag fick låna en igår av en väninna och började nästan gråta av befrielse! Fy f*n så skönt att slippa värken! Den funkar verkligen!!!
Eva Marianne:
Förstår att du tar det hela med en hel nypa is! När kommer testerna?
Det är ju inte klokt att tråden ska få sin första bebis! Hur går det Henlin?
Hej! Härligt att se dig här! Jag begriper att det är tungt i omgångar även om jag inte vet hur det är... Tycker det låter som att din inställning, nu när du som du själv skriver är mer positiv igen, verkar vara kanon!! Hejja du!
Vad gäller sammanfattning vet jag inte om jag är rätt person att ge mig på en sådan men... hmm... (ni andra får protestera om jag har fel!!!!)
Henlin har BF typ idag och har det tungt och jobbigt och längtar mycket
Kanelbulle mår illa och hade en blödning men det ser ut nu som att det värsta är över och det verkar inte komma mer tack och lov!
Rauur kämpar på och verkar ha ett glatt humör allt som oftast trots förkylning...
Nixx & lightfish har fått veta att de väntar en pojke!
Lillajag har också fått veta att de väntar en grabb!
DisaD informerar om att också hon har en son i magen!
Mimmi likaså!
annika77 bryter trenden och berättar att UL säger Tjej!
Kallo har varit i peking och återvänt efter att febrilt ha sökt könsneutrala bebiskläder utan större framgång
FlakeZ tar hand om sig själv och sin familj efter tråkigheter i hennes närhet (*kram*)
Yoysen har fått flyttat BF och tror att makens simmare är ovanligt hurtiga och seglivade
Mars2007 har varit pisseless på att jobba och borde ha gått hem på heltid nu?
Eva Marianne går på nålar och hoppas att mensen inte ska komma! Har också hunnit med en sväng till örebro.
Själv klagar jag nog mest över foglossning...
Tja, något sånt kan man väl säga om läget tror jag
haha tackar alla!
Nattnatt (trööött på kvällarna )
Men åååååh! Här har man varit borta ett dygn och vad händer!? GRATTIS Eva Marianne! Så härligt!!!
Kanelbulle.. jag fortsätter hålla tummarna fast jag tycker det låter som helt vanliga brunflytningar
Henlin, kom igen nu! HOPPA!
Rauur, majsanna och serafine... förstår att det är minst sagt trist nu! KRAM! (har någon av er kollat in glandin förresten? var en massa skrivande om det här på fl för ett tag sedan men vet inte vart trådarna tagit vägen..)