Inlägg från: majsanna |Visa alla inlägg
  • majsanna

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Grattis till sonen Lightfish och Nixx. Måste vara härligt att veta vem det är som spökar där inne...

• majsanna

Virra: Jättefina bröllopsbilder.

Bilder från vår dag finns här: majsanna.blogg.se/category/brollop.html Om man skrollar så finns lite smått och gott från både förberedelser, själva bröllopsdagen och även efter bröllopet.

Ikväll har vi smygstartat på glöggen. Vet ju inte hur länge som jag kan dricka starkglögg. Förhoppningsvis bara några veckor till...

• majsanna
    henlin skrev 2008-11-13 08:55:16 följande:
    Vilken härlig blogg du har! Vad flitig du är!
    Tack. Hur flitig skrivare jag är på bloggen beror på hur mycket i övrigt man har att göra. Den här veckan har blivit ganska många inlägg eftersom jag har semester.

Tack alla för komplimanger för både bloggen och bröllopsbilderna.

Rauur: Go for it!!!!
  • majsanna

Jag har idag börjat mitt nya jobb på "riktigt". Har ju i tre månader bara varit där en dag i veckan. Började dock veckan med kurs, men i morgon och framåt börjar det på allvar. Känns lite konstigt faktiskt. Fram till nu har det nästan varit som om man hade en praktikplats som man är på lite då och då.

För övrigt är det här ÄL-tider och vi kör nu varannandag-metoden. Hoppas att det ska ta sig!

Ha en bra vecka allihopa.

• majsanna

Just nu känns det som om jag kommer vara under strecket väldigt länge. Vet inte varför jag har den känslan. Hoppas att jag har fel.

• majsanna
    v i r r a skrev 2008-11-18 22:05:25 följande:
    Men åååååh! Här har man varit borta ett dygn och vad händer!? GRATTIS Eva Marianne! Så härligt!!! Kanelbulle.. jag fortsätter hålla tummarna fast jag tycker det låter som helt vanliga brunflytningar Henlin, kom igen nu! HOPPA! Rauur, majsanna och serafine... förstår att det är minst sagt trist nu! KRAM! (har någon av er kollat in glandin förresten? var en massa skrivande om det här på fl för ett tag sedan men vet inte vart trådarna tagit vägen..)
    Jag åt Glandin två eller om det blev tre månader och det funkade inte på mig.
  • majsanna
    Mars2007 skrev 2008-11-23 19:09:35 följande:
    Har läst igenom tråden nu. Hoppas att du får klarhet i det hela snart Kanelbulle!! Vet hur det känns att blöda i början av graviditeten, usch, det är inte kul. För mig gick det bra ändå men denna oro!! Själva lämnade vi BB igår. Lilla Elias (tror vi) bestämde sig för att titta ut 01.43 d. 21 november. Vi åkte in för att jag började blöda kraftigt, hade sd men det har jag haft länge så vi trodde inte det var på g, halvvägs inne började jag smått fundera på om det kunde vara så. Kom in, allt såg bra ut men bm ville att läkaren skulle kolla på mig innan hoon ville släppa iväg oss. Efter ca en timme hade denne läkare fortfarande inte hunnit komma så bm undersökte mig och sade då minsann här blir det förlossning ikväll.. sedan gick det fort. Vi kom in vid, 19-tiden, inskrivna med etablerade värkar 20.30 och som sagt sedan kom han bara några timmar senare!! Jag förlorade en del blod, så ett tag mådde jag rätt dåligt men de fick rätt på det till slut och nu känns det rätt bra. Hade ju rätt högt hb från början så det hjälpte säkert. Nu är vi iaf hemma och plutten ligger här och sover vid sidan av mig.. Sambon kommer med mat nu så jag tittar in igen vid ett senare tillfälle! Stor kram till er alla!
    Stort grattis igen!
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!