• Yinsan

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Kallo, jag har inte gått profylaxkursen själv men jag gick på vattengympa för gravida med avslappningsövningar och andingsteknik i ett. Helt super och tänker göra det denna gången också! Finns kanske i er närhet någonstans?

• Yinsan

Att jag glömde, Väntar med spänning på att höra ifrån Henlin och höra så allt gick bra! Borde ju vara ute snart!

• Yinsan

Kallo, jag är en människa med mycket kontrollbehov och min förra förlossning gick jättefort och jag hade inga problem alls med det, lyssnade bara på vad kroppen sa och försökte jobba med den, fungerade fin fint för mig, fick även en hel del användbara tips från Magplasket!

• Yinsan

Henlin, Stort Grattis till Elise!!!

Mars, va kul med nytt boende!! Helt underbart ju, allt på en gång men det fixar ni!!

Idag har vi handlat alla julklapparna efter vi var på UL, så himla skönt att kunna stryka det från listan!

Bara gubben kvar att handla till!

Kram

• Yinsan

Rauur, stort grattis från mig med!

Jobbar som en galning så får återkomma när det har lugnat ner sig, läser dock ganska ofta för att inte missa något stort!

• Yinsan

Nej va tråkigt Majsanna! Beklagar verkligen och hoppas på att 2009 blir erat år istället, eftersom den var så tidig, ingen nidis bara då?

• Yinsan

Majsanna, då får vi verkligen hålla tummarna för att det är nyår som innebär de stora förändringarna för eran del!!! Skickar lite styrkekramar och massa grav bacieller så det går vägen nästa gång!

• Yinsan

Hej Tjejer!

Majsanna, bara att beklaga, hoppas verkligen ni får ett fint nyårs"löfte" istället!!!

Serafine, hur går det för dig?

FlakeZ, spännande när man känner att kroppen förbereder sig för kommande uppgifter! Snart har du ditt lilla knyte i famnen!

LF, usch vad jag lider med dig, mår själv inte helt bra men tuggar tuggummi som attan och det håller illamåendet borta, har du provat det?

Har säkert missat massor att kommentera men själv har jag så mycket att göra på jobbet att spänningshuvudvärken inte vill ge sig och det gör ju inte saken bättre att man inte kan häva dem med sina vanliga tabletter! Ja ja, bebben kickar iaf förfullt och gör sig påmind flera gånger om dagen, trevligt!

• Yinsan

Mimmi, det var svårläst men det gick bra, undrade just hur du hade tänkte.

• Yinsan

Kul med namnprat, jag måste ju gå mot trenden och säga att killnamn är så mycket lättare! Tjejnamn däremot hittar vi inget som känns klockrent och listan är egentligen fortfarande tom nu i vecka 21...

Blir det en kille till blir den Ludvig som någon annan också skrev. När sonen kom för 3 år sen sa vi att nästa kille ska heta Hugo fast bara för oss själva, året därpå fick brorsan barn och han valde Hugo utan att vi pratat om det så där sprack ju det namnet. Lustigt att vi gillade samma namn... Så nu är alltså första valet på en kille Ludvig. Arne Ludvig Erik för att vara exakt!

Som tjejnamn velar vi fram och tillbaka, jag tycker mycket om Linnea, det gör sambon med fast det går inte så bra ihop med vårt efternamn. Så just nu är det Joline som är etta på listan. Ellen som någon skrev är också med på den "blanka" listan, men det lutar nog åt en Joline iaf!

Långt inlägg det blev!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!